Producent
2011-01-16 21:51
hur grymt vore det inte om någon gav dizaster en klocka? och i sverige av alla ställen
vaddå, skulle dem inte ha klockor i usa? nåt grindtime event var ju sponsrat av ett klockmärke tillochmed
haha shame on you. hemskt verkligen
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Skivsamlare
2011-01-17 01:27
vaddå, skulle dem inte ha klockor i usa? nåt grindtime event var ju sponsrat av ett klockmärke tillochmed :D
Tänker lätt åka upp och kolla, tror det kommer bli sjukt bra! Får man slänga in en fråga här om det finns någon som har en soffa som jag kan låna lördag-söndag? Vore otroligt schysst! PM:a mig i så fall! :)
Verkar vara en rolig prick den där Nils m Skills...hade nog hellre hängt mig än att hänga med honom!
som sagt, bloggen är inte på allvar... kolla in något annat med honom så märker ni
jag hörde låten på engelska så det verkar ju som att han kan uttala o0k o sånt...frågan är bara om det räcker med ordförråd till feta texter, rebuttles mm....vem vet vi får se
skulle det inte kosta 50kr? jaja, blir ju att köpa ändå såklart.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det kostar 50 i dörren, det står där på sidan..
jajo givetvis men när ni droppade priser här på forumet innan så skrev ni inget om 115:- :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nej jag skrev inget om det.. för vi skulle inte ha förköp från början .. det kostar fortfarande 50 i dörren som jag skrev från början
Meh, fullt rimligt ändå, det är ju en trygghet man betalar för. 115:- är lugnt värt det för mig för att veta att jag kommer in. Enda jävla är kön som kommer att vara till biljettkassan i och med att den måste hämtas ut på Södra Teatern och där kommer man ju inte att vara förrän den nittonde.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Jag har inte klagat på priset, jag tyckte bara att man kunde ha varit tydligare innan när man droppade priset "50:-" (att det bara skulle gälla vid dörren). Men som sagt, detta event är helt klart värt priset.
Om vi inte tänkt ha förköp så är det väl klart att priset jag skrev skulle gälla i dörren..?? Hur mycket tydligare hade jag kunnat vara? Jag kan väl för i helvete inte se in i framtiden hahaha
I slutändan är det väl ändå såhär, rätta mig om jag har fel, ni säljer ingen dricka i baren (iaf inte öl) vi bor i Sverige så man kan inte röka inomhus eller chilla ut den så vafam ska ni slösa pengar på egentligen? Man kanske köper en red bull o en coca cola men finns det inte vikingabrygder så lär ju dom flesta chilla med cashen så 115kr eller 50kr spelar ingen större roll...sjuk skillnad dock
Det finns något som kallas att planera och gå ut med tydliga detaljer. Som att vid eventuellt förköp så KOMMER det att bli dyrare. Jag är inte ensam om att tro att 50kr var det som gällde, förköp eller ej. Det är väl bara att inse att det var en jätteliten miss istället för att vara otrevlig tillbaka? Men åter igen, kommer bli ett grymt event.
Men du kan ju inte vara på riktigt.... jag skrev att vi inte tänkt ha förköp.. inte att vi inte tänkt på det. Om vi inte tänkt ha förköp så är det väl självklart att jag inte skriver ut vad det skulle kostat om vi hade tänkt ha det... är du re? Nästa gång kommer jag skriva "vid eventuell förköp, vi eventuell brand i lokalen, vid eventuell syraattack på personal" Jag fixade förköp när det var många som ville ha det.. det innebar dock ett högre pris, hur kan du få det till en miss?
ok, från o med nu svarar jag inte i trådar öht.. ni får skicka PM om ni har seriösa frågor, har fan inte tid med sånt här
"Den som inte svarar är bög" -2iS (min låtsas lillasyrra spökskrev den)
Skivsamlare
2011-02-03 18:11
Vad fan är 65kr extra att hålla på och diskutera över, seriöst. Köp en öl mindre än ni planerat på krogrundan i helgen så är saken biff. Grymt att du fixade förköp, Crit!
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
^ haha ord upp på klockan!
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."