I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Basementality Battles (New Blood): Mfs vs. Acke

Svensk Hiphop - Battles

2011-01-10 10:33
slakt med drill!!? hahah
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Admin

2011-01-10 11:17
bcool: Slakt med rim

2011-01-10 11:36
ja, sant sant... men fortsätter du träna och spotta på det hära viset så har du också många views i framtiden! Det är jag övertygad om.

Annars kan du ju lägga in ´tags´ på någon känd melodifestivalare så har du dina views av automatik ; )
Ålltzen, Växjö, Bremen.

2011-01-10 13:03
blev rätt ställd när mfs tog fram en lapp med text haha.. tyckte att acke va grym fan:) och ni som klagar ner på mfs är ju bara n00bs =) tänk er själva första gången ni battlar någon när de står massa folk och lyssnar på allt ni säger!

lycka till nästa gång mfs!
Finns ingen snyggare person än mig.
Toastare

2011-01-10 13:04
"känd melodifestivalare" =Swingfly? ;)
Jag skyller allt på Emma!

2011-01-10 13:33
Acke grym men kan bättre vad jag sett live. MFS får öva lite mer men som sagt kul att folk ställer upp. Jag tyckte det var roligt att se hur som helst.

2011-01-10 17:09
mfs mfs mfs......Det där va väl lite att sänka whoa va? jag menar en admin på en hiphopsite som inte kan lägga några rimmande bars? hahaha...blir utskämd av 7 års olycka..

2011-01-10 17:30
Min åsikt: Hur kan man misslyckas så illa i en färdigskriven battle?
//Crooked//
Producent

2011-01-10 19:48
Min åsikt: Hur kan man misslyckas så illa i en färdigskriven battle?

Man underskattar hur pass mycket nervositet påverkar en.

Skämde ut whoa? Lägg ner med sånt trams haha. Så dåligt var det absolut inte. Har sett långt mycket värre om man säger så.

2011-01-10 20:05
Fan är det för skitsnack på folk här egentligen? Alla som har lust att battla ska battla och att arrangörer som Critical lägger släpper igenom dem gynnar hela kulturen.

Alla får givetvis tycka vad de vill om rapparna, kvaliteten etc. men ingen ska komma och klaga på att man bara borde publicera de bästa "för att skydda varumärket".

Det är ju ingen som tvingar någon att kolla på battlen, så om man inte gillar't är ju en battle på "högre nivå" endast ett musklick bort!

Jag tyckte att Acke vann men att hela battlen överlag var underhållande - Big Up till båda och jag tycker definitivt att Mfs ska köra nästa gång tillfälle ges.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-01-10 22:07
Typ såhääääär stort WORD på Psyclone.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Redaktionschef

2011-01-10 22:48
Typ såhääääär stort WORD på Psyclone.

Skriver under på det också :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2011-01-11 04:01
tyckte fan acke hade många fyndiga rim. mfs "stående skämt"-line var det enda som fick mig att höja på ögonbrynen från hans sida, han blev förnedrad. Men nån måste ju bli det med =) riktigt kul att det är så mycket battle-filmer som släpps nu!

2011-01-11 12:55
Fan är det för skitsnack på folk här egentligen? Alla som har lust att battla ska battla och att arrangörer som Critical lägger släpper igenom dem gynnar hela kulturen.

Alla får givetvis tycka vad de vill om rapparna, kvaliteten etc. men ingen ska komma och klaga på att man bara borde publicera de bästa "för att skydda varumärket".

Det är ju ingen som tvingar någon att kolla på battlen, så om man inte gillar't är ju en battle på "högre nivå" endast ett musklick bort!

Jag tyckte att Acke vann men att hela battlen överlag var underhållande - Big Up till båda och jag tycker definitivt att Mfs ska köra nästa gång tillfälle ges.

word!
Finns ingen snyggare person än mig.

2011-01-12 23:15
Super keffaste rapparna i hela norden..
Skivsamlare

2011-01-13 01:16
Super keffaste rapparna i hela norden..

Var det där en fråga, eller?
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2011-01-13 13:51
Mfs varför skriver du som fan i tråden för, du ska vara tyst, du var i klass med Akin Jojje battle

2011-01-13 14:33
då kanske du borde kolla på akin jojje battlet igen