I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Basementality Battles (New Blood): Highlights

Svensk Hiphop - Battles

2011-01-07 20:13
Nice att ni är igång med Basementality Battles, men alltså Dizaster vs Shazaam? Måste ni skämma ut Sverige?

Toastare

2011-01-07 22:07
Kul att det blir av ändå.. även om det finns mycket bättre battlerappare som gör det gratis i Sverige. Nu tar jag med mig skämskudden!
Jag skyller allt på Emma!
Producent

2011-01-07 22:25
Shazaam o nils blir galna underdogs nu. Tillfälle att imponera. Don't slip up *8 mile theme*

2011-01-08 10:22
what?! vad hände med dom andra?

Gissning, dom kollade upp vilka Okwerdz och Dizaster var och tänkte efter ett par varv extra insåg att det skulle bli ett blodbad.

Diz mot en kille med talfel, och dessutom övervikt nästan så raderna skriver sig själva.

2011-01-08 11:13
hans talfel försvinner ju dock i och med engelskan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-01-08 11:49
brb2009 P32
Och du tycker att rader som påpekar att nån är överviktig är bra rader?

2011-01-08 11:56
beror väl på hur man lägger fram det? finns massa roliga tjockisdissar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2011-01-08 12:38
fast shaz är väl inte direkt överviktig längre. isåfall kan dom väl dra lika många tjocksdissar om okwerdz
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
Sångare

2011-01-08 12:47
Med tanke på Okwerdz utseende i övrigt så är det ganska många rader som skriver sig själv där också. Största tönten med getskägg och basker(!).

Tycker det känns mer kittlande med Shazaam än med ADL och what's his name. Det lär bli slakt med tanke på språkbegränsningen men so what. Tycker att Shazaam är begåvad och har karisma, han lär kunna hold his own. Norrbaggen har jag ingen aning om.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2011-01-08 15:56
Fuckin haters asså.. vad e problemet med er ?

snackar om att engelskan kommer suck ballz n shit... tror ni diz och okw bryr sig ens om det ? dom är inte lika trångsynta som er idioter..

Jag vet Nissen och shaz kommer lägga det fett och göra det bättre än alla er som skrivit här o även 95% av nordens rapscen..

bara så jävla tragiskt o klanka ner redan nu innan ni sett resultat..
www.twitter.com/kurtcodein holllaaa

2011-01-08 16:53
Det handlar inte om att vara hater utan om att förutse händelser efter förutsättningar. Jag vill att sverige ger Jänkarna och hela battlescenen internationellt ett väldigt gott intryck att då ställa två hyfsade battle mc's som inte ens har engelska som rap-språk mot två slaktare som diz o ok är självmord. Speciellt när det finns bättre kandidater än shaazam iallafall.
Jag förväntar mig inte att sverige vinner men skulle gärna vilja se att vi bjuder upp till kamp men på pappret ser det inte ljust ut tyvärr.
Hoppas ni överaskar stort, men om ni känner minsta tveksamhet tycker jag ni borde ändra er omgående.

2011-01-08 17:53
haha vad är du för pasch? det är ingen landskamp, det är en battle mellan 4a rappare.

som sagt, att skriva på engelska är inte speciellt svårt, även för en som inte rappar på det språket, och sen som sagt så bryr sig inte jänkarna om "brytningen" i uttalen på samma sätt som vi gör här hemma, för här vill vi vara som dom över havet..

sportfåne, sverige vs usa.. eller blir det sverige&norge vs usa&armenien ?

vi har inte så många som har ballz nog att ställa sig mot dessa två här i sverige,
skulle vi sätta crome som en av dom? då ser jag hellre third eye wtf...
Henry bowers hade kunnat va intressant men samtidigt känns det som han inte kan palla trycket mot dom.. för mycket pajas i han..

Vilka har vi mer ? allyawan? det är inte hans forum riktigt men han hade kunnat göra det fett..

och varför ska folk som adl o phiri få köra när dom inte ens varit med någon gång innan.. dom battlade för 10 år sen.. detta är inte E.B.O.T.Y

Så shaz kommer va den som kan döda denna mest av alla som varit aktiva hittils..
www.twitter.com/kurtcodein holllaaa