I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Fronda - Tuggummi EP

Svensk Hiphop - Audio & Video

2013-05-21 13:23

[Audio] Fronda - Tuggummi EP

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2013-05-21 13:27
hahaha
Give my regards to King Tut, asshole

2013-05-21 18:09
Alltså, Fronda är rikigt underhållande. Han har något som ingen annan har inom den svenska hiphop-scenen, kan dock inte sätta fingret på vad. Skulle vilja påstå att han är den enda möjligtvis även Ante & Mange som helt och hållet gör något ingen annan gör.
Poet

2013-05-21 18:31
Du dog för 10 år sen din jävla pajas, kryp tillbaks under den där jävla stenen igen.

Mest tragiska förfallet någonsin, otrolig slöseri på den talangen som fanns. Nej usch
I.C.T.W
Ill be heading out soon
Rappare

2013-05-21 20:29
Helt klart besviken..
ClaesTrofobik.se

2013-05-21 22:28
Kul att läsa alla hat-kommentarer. Ni sitter framför datorn och klickar runt och hoppas på att få höra någon bra låt och när den inte faller er i smaken så klankar ni ner på artisten och säger att han är värdelös.

Jag har lyssnat på Fronda sen jag var liten och ja, han har utvecklat sin stil jävligt mycket. Hade jag själv varit soloartist och haft tillgång och kunskap till att göra egna beats och produktioner så hade jag också experimenterat väldigt mycket. Det tror jag att dom flesta av er skulle göra om ni sysslat med musik så länge.

Visst kan man bli besviken och tycka att det inte är lika bra som hans gamla verk men att säga att det är tragiskt och slöseri med talang är idioti. När ska folk fatta att människor utvecklas. Hjärnan utvecklas, synen på livet, kunskaper..

Ni har förmodligen inte lyssnat på intervjun med Fronda som kom ut för någon dag sedan? Där berättar han om hur han tänkte med Ep'n och varför han kör denna stilen plus att han inte bryr sig om att folk tycker att det suger.

Borde inte jag heller göra egentligen men klanka inte ner på Sveriges mest unika och självständiga rappare för att han vill testa sina vingar..

Och som varje fritidsfröken sa: Man hatar inte maten, man tycker det är mindre gott

2013-05-22 15:01
"Svensk Hiphop - Audio & Video" ...nja!

Nu ska jag ut och plocka blommor, tjah!

2013-05-22 15:21
Det här är fan inte okej att den ligger i denna del... :/ Han kan utveckla sin stil hur mycket som helst. Det här är ingenting annat än hip-pop...

2013-05-22 18:53
ghahahahaha vafan äre här

2013-05-22 18:55
snubben hitta en ny effekt och kunde inte slita sig ifrån den en enda reff? wow va fantasi lös person haha...
Redaktionen

2013-05-23 16:28
klanka inte ner på Sveriges mest unika och självständiga rappare
namaste
Poet

2013-05-23 22:05
haha just nu vill jag bara posta åderpåles bild som reply till den här tråden, perfekt troll bild :D

(Se inte så jävla nöjd ut)
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2013-05-24 00:06
Well, man kan nog sluta hoppas på en comeback för Fronda på den svenska hiphopscenen (lyssna på intervjun så fattar ni).

Men är han nöjd så är väl allt gott, synd bara få en så i grunden feeet rappare.
There's three things that keep me from being a Nazi/
I'm black, a fag, and my dad's Liberace!

2013-05-29 02:33
Vem fan döper en EP till "tuggummi" om inte den stora besvikelsen Fronda.
Han har gått så långt från min respekt att det är sjukt.
Från hardcorerapshit som D6aa-medlem till popfjanteri och melodifestivalen.
Tänker inte ens lyssna på skiten. Ville bara få min åsikt lagd.
Oh You Mad Cuz I'm Stylin On You?

2013-05-29 10:57
Frågan är snarare hur man kan försvara detta :D

HAHA

2013-05-31 14:52
Ser ett mönster i detta. Tuggummi-pop verkar vara en återkommande bieffekt av det ekonomiska läget för nergången c/d-"kändis". Kan ju inte vara helt omedvetet med den passande titeln? För övrigt så förstod jag inte om det var flera låtar eller en med olika namn? Hörde nämligen ingen skillnad på dem.... Så vem kan stoppa dig, nu när din karriär bara rullar "fram".

2013-05-31 15:45
Orkade med max 30 sekunder av varje låt. CRAP!
If you go platinum it's got nothing to do with luck, it just means a million people are stupid as fuck.