I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Stor - Shere Khan XIII

Svensk Hiphop - Audio & Video

2013-05-03 15:25

[Audio] Stor - Shere Khan XIII

Shere Khan XIII på iTunes

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-05-03 18:42
Shotgun är riktigt galen
http://www.homage.nu/
Moderator

2013-05-04 11:25
han e gaaalen i S.U.M.O!! får lite M.O.P vibbar av den låten :D
//TW
Redaktionschef

2013-05-04 14:22
Ja, det är meningen! Jag var på förhandslyssningen av skivan och då berättade han att han var förkyld den dagen i studion och insåg att han fått en "cool röst". Så då passade han på och körde en M.O.P/Busta-grej :)

Glöm inte läsa recensionen! http://blog.whoa.nu/2013/05/02/recension-stor-shere-khan-xiii/
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2013-05-07 09:45
Har aldrig diggat Stor innan men denna plattan va bitvis jävligt fett framförallt stolthet och shoutgun
There ain't no dick like the one I've got

2013-05-07 13:20
Stor är bra, men man ska aldrig glömma bort mannen bakom beatsen som gör 80% av plattan tycker jag. Hade det inte varit för teamet bakom skivan så hade det låtit exakt likadant. Feet skiva f.ö

2013-05-07 13:28
chascon

Exakt likadant som...?

Stor är en av dom bästa, kan nog rappa vad som helst o få det att låta fett.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-05-08 17:31
VRHG......

Likadant som hans gamla låtar!
Jag hatar inte på din idol om du tror det. Stor har galna rapskills men man tycker att inget har utvecklats förutom masses galna beats.

2013-05-08 18:42
Skojar du eller. Stor är ju en av få svenska rappare som kan ge en sån jäkla bred rap som på denna skiva. Visst man ska inte glömma att Masse/Mack Beats bidragit med riktigt högklassiga beats men det räcker inte med ett Massebeat för att göra en sån här helgjuten skiva. För det behöver man en mc som levererar.

Förtjänar helt klart fem av fem i betyg. Han säger ju det själv. Nya skolans ledare!

2013-05-09 16:37
Word på Järntorget

2013-05-10 18:54
Blev lite smått missnöjd med skivan först, hade väl förväntat mig mer Ayla-gästningar eller något antar jag... Jag vet inte riktigt, men efter några lyssningar så växer plattan lite mer iaf! "Idiot (Min broder)" är favoritspåret hittills, hahaha så jävla skön grej!
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.