I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Spakur - Unna mig (accapella)

Svensk Hiphop - Audio & Video

2013-04-03 11:10

[Video] Spakur - Unna mig (accapella)

Ny är det dags för ännu en accapellaversion av Spakurs halsbrytande rapp!

Hör och begrunda.

Ridå

2013-04-04 19:02
Mäkta imponerande!
If you go platinum it's got nothing to do with luck, it just means a million people are stupid as fuck.
Manager

2013-04-05 09:08
Ey, sluta lata och spela in över beats istället. Pallar inte mer än fyra bars av sånt här.
Redline!
Producent

2013-04-05 09:44
Du skulle ju lägga upp en acapella till oss så att vi kunde göra ett nytt beat till dig spakur, vad hände med det?
Give my regards to King Tut, asshole
Rappare

2013-04-05 18:25
sjukt fett!
http://mrhagman.blogg.se/ <----download me there!

2013-04-06 11:36
tack för att ni kommenterar, ni är klippor!

Dr.Octagon
meh, beat å sånt tjafs sinkar ju bara. förresten gillar du bara crunkbeats ändå.
håller dock på att sammanställa en skiva, så jag har faktiskt spelat in den här på beat också, har ett par låtar till som skulle va kul å släppa löst, det kommer.

KurtRussel
just ja, har tänkt fixa det, men det har bara inte blivit av. slänger upp lite accapeller i den här tråden, är osäker på hur min internetåtkomst kommer vara resten av helgen, står på biblan nu, men i värsta fall fixar jag det i början av veckan. kul!
Ridå
Manager

2013-04-06 11:40
Ja, spela in på crunkbeats!
Redline!
Producent

2013-04-09 17:30
Skitfett, Spurre!
Va helt mållös efter att ha lyssnat på den. Du blir bara bättre o bättre!

2013-04-10 15:03
Tack som fan Linus! Hur går det för dig på skrivande-fronten då? Nåt nytt på väg ut?

Octis
Slänger du över ett fett beat skruvar jag ihop nåt.

Accapellerna kommer, kan inte ladda upp nånting härifrån bara.
Ridå