I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Malcolm B - Tar det tillbaka

Svensk Hiphop - Audio & Video

2012-11-10 13:10

[Video] Malcolm B - Tar det tillbaka

Malcolms Fetaste låt Enligt mig !

(Inlägget ändrat av Dirren1 2012-11-10 13:10:55)

;.,Tjolahoppsan ,.;
Redaktionschef

2012-11-10 14:23
Tycker tyvärr det var hans mest ofokuserade uppträdande (han missade ju en del ord, tur att det var förinspelat i bakgrunden) och valet av Petter-låt kunde ha varit bättre.

I övrigt: han har ju med sig publiken, varför inte locka med dem mer organiserat?

men har bara kärlek för Malcolm och hoppas han tar hem allt.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Rappare

2012-11-10 17:48
Tycker tyvärr inte om malcom så värst mkt, Men han e tung o lägger det fett absolut !
http://www.youtube.com/watch?v=6r1KxBlql_s

2012-11-10 22:08
Låter som allt annat han gjort, bara att han slängt in lite av Petters låttitlar i texten.

Producent

2012-11-11 01:52
Suger ju! rappa samma text i varje låt! förstår inte hur han kunde komma vidare ens

2012-11-12 09:33
Programmet i sig handlar nog om själva uppträdandet, och Malcom äger scenen no doubt about it.

Tycker att han gör det bra, han låter inte på något sett skumt. Sen att hans texter inte är det bästa är väll en smaksak. HipHop / Rap är bredare än bara multis och hel grymma ordlekar.
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq

2012-11-12 15:08
Självklart är texter mer än bara multies och ordlekar, men det måste ju finnas något sorts innehåll att hämta i texten. Tycker inte han bevisat någonting än så länge mer än att han är en i mängden bland alla andra mediokra "ortenrappare" med lite mer karisma. Skulle vara intressant att se honom våga ta steget längre och försöka sig på något nytt. Men vem vet det, kanske kommer efter x-factor.

2012-11-12 19:56
Haha shit asså, Malcolm har blivit riktigt keff och kommersiell och neeej jag tycker inte att han är keff pga att han är kommersiell men han rappar sjukt tråkigt och som nån sa tidigare så rappar han om samma sak varje gång.
Hajar verkligen inte hypen med honom längre.

Hoppas fortfarande att han vinner X-Factor dock, hur mkt är de kvar av programmet?
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "

2012-11-12 20:15
alltså vissa klassiker ska inte röras.. så är det bara..
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."

2012-11-13 06:16
Som rappare är han tung, men som alla säger så rappar han om samma saker. Blivit lite väl kommersiell men jag gillar hans stil ändå på något sätt.