I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Lorentz & Sakarias - Himlen är som mörkast när stjärnorna lyser starkast (nya albumet)

Svensk Hiphop - Audio & Video

2012-11-09 14:19
Rappare

2012-11-09 15:35
Sakarias e fan go.. lorentz kör ju sin absoluta egna grej så inget att klaga på haha :)
Medlem på whoa sedan 2008.

2012-11-09 17:02
gillar Garbo, Astrid & Taube som fan, Sommarsnö var ocksa riktigt bra, inte min typ av hiphop annars. kul att dem är tillbaks dock

2012-11-10 21:26
Tycker fan albumet var jävligt bra. Föll för tre låtar vilka var Sommarsnö, Diamant och Garbo, Astrid och Taube. Dom var tvärfeta. Kan tänka mig att albumet kommer spelas en hel del i mina hörlurar nu under vintermörkret.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-11-12 14:04
Molnen är otroligt bra. Fet skiva
Geni

2012-11-12 18:43
Fantastisk platta.
Följ mig på twitter! @grizzlymusik

2012-11-12 18:47
Molnen!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Manager

2012-11-13 12:29
Soundmässigt väldigt bra och välproducerat. Av Vittorio Grasso va?

Gillade de flesta låtarna men jag tyckte att hela albumet känns väldigt opersonligt.
Fina texter och metaforer och kärleksförklaringar osv i all ära, men inte någon låt som beskriver vad som hänt efter förra plattan? Effekten på deras liv efter det t ex.

Det är säkert många som är intresserade.
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2012-11-15 19:56
+ "Sommarsnö". Vilket jävla beat och m.sakarias's vers måste vara det bästa han nånsin lagt.
+ "Diamant"
+ "Klarabergsviadukten". boom vilken skön vibe man får!
+ All good. Jävligt fet!! lorentz vers är grym.
+ Garbo, astrid och taube. Lyssnat sönder denna så inte min favvo längre, men fet i början iaf hehe.
+ "Molnen". Bästa på plattan. Inte bästa texten av lorre men helt ok. Sinnesjukt snyggt producerad låt. Får drake och the dreams låtar att verka amatörmässiga.
hets, stress, fest!