I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Sellish - Tankebanor (Duvetinte släpp)

Svensk Hiphop - Audio & Video

   

2012-09-30 19:58

[Audio] Sellish - Tankebanor (Duvetinte släpp)

Nya låten Tankebanor finns på Duvetinte!!




"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2012-10-05 00:26
http://www.youtube.com/watch?v=1bvheiTxhd4

Finns ny på youtube!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Skivsamlare

2012-10-05 14:23
Vår hiphop> Audio & Video

1:20 intro kändes lite långt.
http://soundcloud.com/majestictwelve
Ask beavis i get nothing but head.
Rappare

2012-10-05 15:03
MAJESTIC skrev:
Vår hiphop> Audio & Video

1:20 intro kändes lite långt.
fosho

2012-10-09 22:03
Eftersom att det är en blandning mellan Drum & Base och rap så är 1:20 introt en del av Drum & Base'n.
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Skivsamlare

2012-10-10 20:56
Drum & Bass *
http://soundcloud.com/majestictwelve
Ask beavis i get nothing but head.
Hangaround

2012-10-11 09:17
Fett nice, big up! fett flow som fan
URSKOGEN
Rappare

2012-10-11 09:22
Fan den här pumpade vi ju hemma hos dig när vi hojtade på våra popolare från balkongen! ^^

Fet skit, brush.
Wurrup?

2012-10-13 18:07
Tackar!!
Enter, ja de gjorde vi. En hyfsat gammal jävel det här!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag