I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Ismen feat. Martin Zamora (DBS) - Barn av vår tid

Svensk Hiphop - Audio & Video

2012-10-25 00:58
hm, bara nyfiken, varför göra ett youtubeklipp med en stillbild (utöver länken) när det redan finns ett youtubeklipp med musikvideon?

2012-10-25 21:34
Men shit va lack jag blir. Dom här 3 riktigt kassa rapparna våldtar verkligen en riktig klassiker mitt framför ögona på oss... vidrigt.

Redaktionschef

2012-10-25 21:46
Critical> Som med alla samarbeten två parter emellan så är det ge och få. Ismen hade inte släppt något hos oss på länge i kombination med att de ville nå ut till eventuellt nytt folk som inte upptäckt låten, och vi vill så klart både sprida en bra låt som ta chansen att locka lite nya lyssnare till vår youtube-kanal.

Har du ytterligare kommentarer kring det kan du skriva till mig privat.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2012-10-26 09:04
Tycker att videon känns väldigt lik tunggung´s "Som förut".
Eller?

Och personligen tycker jag att deras video var snyggare ;-)
Verkar vara ett populärt ställe.
Siktar högt, vill ha pengar i högar, pumpar hög musik och är hög. Mylifestylish!

2012-10-26 09:49
HighLifeStylisH

Ja, det finns en diskussion om det i kommentarsfältet påismenvideon :)

Oracle P29

Jag skrev inte alls på den vibben hehe.. kommer svara här eftersom du skrev offentligt. Jag har inget emot att ni använde min bild o satt er logga på osv, det är lugnt!! Det var inget anklagande från min sida, långt ifrån. Jag undrade bara rent logiskt, därav "bara nyfiken", varför man släpper en stillbild från en video som redan finns, det verkade i mina ögon rätt konstigt, men nu vet jag :) Det var inte lika konstigt som jag trodde :D

2012-10-26 10:00
Vet inte vilken jag gillar mest...
Men en blandning av alla skulle kanske bli den perfekta!

Förstår inte det här,

"Jag skrev inte alls på den vibben hehe.. kommer svara här eftersom du skrev offentligt. Jag har inget emot att ni använde min bild o satt er logga på osv, det är lugnt!! Det var inget anklagande från min sida, långt ifrån. Jag undrade bara rent logiskt, därav "bara nyfiken", varför man släpper en stillbild från en video som redan finns, det verkade i mina ögon rätt konstigt, men nu vet jag :) Det var inte lika konstigt som jag trodde :D "

???
Siktar högt, vill ha pengar i högar, pumpar hög musik och är hög. Mylifestylish!

2012-10-26 10:02
Känns som det ligger mest arbete på Tunggungs video så jag röstar på den.
Men Ismen är en stadig 2a plats, utan tvekan!

2012-10-26 10:30
HighLifeStylisH

läs precis ovanför :) det var riktat till Oracle.

Paste:ar in det jag skrev på tuben här till dig med:

Jag känner till TGC, träffat de fl ggr..finns tom en shoutout till de fr mig på YT. Jag fick förfrågan att göra videon av Mickelito. Hade ont om tid men kunde filma den om de stod för arbetet runt om, location, rekvisita, statister, allt som behövdes. Vi bestämde att ses i ******. När vi kommer fram kände jag igen d, från Musica Interna, inte Tung gung (även om jag nu minns att jag har sett den). Tänkte att vi kunde få den att se annorlunda ut fr internmusiks. Väggarna? var de 2 bästa. Bigup TGC

2012-10-26 13:04
Brb alla kan inte vara lika äkta som du. Alltså, snacka en massa skit och hoppa på människor, men utan att våga säga vad du heter eller var du är ifrån.

Dit kanske vi också kan nå när vi är 34.