I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Gyllander & Sellish Ft. Prendel- Live @ Brottbyskolan

Svensk Hiphop - Audio & Video

2012-09-02 21:09

[Video] Gyllander & Sellish Ft. Prendel- Live @ Brottbyskolan

Nämen titta, en spelning. Kul att lägga upp den här även fast ingen kommer checka den eftersom inte många är aktiva på detta forum längre, men men!
Ja, jag vet. Jag skriker väldans, märkte det nu i efterhand!

"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Redaktionschef

2012-09-02 22:51
Känner att jag måste besvara det du skrivit, även om det är lite offtopic: Vi har lika många läsare/besökare idag som förut, så det stämmer inte. Däremot kanske folk väljer att inte kolla eller kommentera av andra orsaker.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2012-09-02 23:41
Är det så? Eftersom att du kan se sådant så tvekar jag inte på att du har sant men tänkte bara att förut var ändå typ 10kommentarer på nånting inte mycket alls enligt mig, nu finns det inte så många trådar med mer kommentarer än det!

Men men, det är offtopic så strunt i det!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2012-09-06 22:39
Att folk kommenterar mindre är ett känt fenomen på de flesta forum. Facebook har tagit över mycket av den aktiviteten men jag förstår vad du menar Sellish.

On Topic:
Kul med Live, synd att bilden var så pass mörk men ljudet var ju helt okej. Ni gör er grej helt okej. Lite skrikigt som du själv sa men kul att ni kör.

Producent

2012-09-09 15:41
Tycket vi gjorde helt klart godkänt ifrån oss, trots den korta varslen.

Tillfrågan på torsdagen, uppträda på lördagen.

Oracle: Om du ändå kommenterar lite offtopic, släng in några ord ontopic också. jag lovar, det uppskattas :)!
http://www.soundcloud.com/gyllander