I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Netplay: Moose - Mind Tracks

Svensk Hiphop - Audio & Video

   

2012-07-02 18:14

[Audio] Netplay: Moose - Mind Tracks



Yo!

Då var det dags! Men vad är Mind Tracks då?

Till skillnad från det förra släppet (BCN Moments) har jag gått in i en ännu softare och mer avslappnad stämmning. En stämmning som passar dig som vill ta det lugnt, tänka, reflektera, skriva eller glida runt i solen och månens ljus. Mind Tracks består av 6 instrumentala spår och innehåller uppchoppade samplingar som jag sedan har fyllt och byggt med andra instrument. Jag vill passa på och tacka Andrash för att han gled förbi med sin saxofon, Can Keftet för sitt bidrag med omslaget, alla från studion och alla ni jävlar som uppskattar denna typen av musik.

Den finns gratis att ladda ner på min Soundcloud, bara gå in på Sets och kolla i beskrivningen så kan man dra ner hela på på ett klick men också som enstaka filer om man önskar. Finns även en direkt länk här:

http://www.mediafire.com/?v785rjau1m5mbfm

Imorgon kommer den vara uppe på Bandcamp och Youtube likaså!

Jag hoppas ni gillar!



Kärlek


Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.