I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Marc Divine & Thompa feat. Danish & Arash - DD

Svensk Hiphop - Audio & Video

   

2012-06-03 15:53

[Audio] Marc Divine & Thompa feat. Danish & Arash - DD

Ny feet låt!
Sov verkligen inte på denna!
Basement Entertainment
A-Music
Dp-Sound


"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2012-06-06 23:30
Fett skit det här, sov inte whoa!

2012-06-13 22:51
TheMecStudios skrev:
Fett skit det här, sov inte whoa!

Så jävla true!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Manager

2012-06-13 23:36
snubben som rimmade på cv,vd osv var tung
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit