I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Allyawan - Oföränderlig (feat. Sick Art) + Remix

Svensk Hiphop - Audio & Video

   

2012-04-26 14:08

[Audio] Allyawan - Oföränderlig (feat. Sick Art) + Remix

Klick

Producerad av Beatslingers!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare

2012-04-26 19:39
Ally på dubstep, Nej nej och åter nej!
http://soundcloud.com/majestictwelve
Ask beavis i get nothing but head.

2012-04-28 16:54
du har precis förändrats
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers

2012-05-01 09:21
Dunderfett!!! Jävligt soft beat, hade velat se dig på lite mer ösigare dubstep-beats i framtide också. Skulle nog bli astungt!
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2012-05-15 11:01
Den här är värd en upp alltså.. Sov inte för fan!
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.