I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Basementality Battles Mixtape vol 2 - Gratis download! Glad påsk!

Svensk Hiphop - Audio & Video

2012-04-06 19:20

[Audio] Basementality Battles Mixtape vol 2 - Gratis download! Glad påsk!

Tjena whoa och glad påsk!!

Då var det dags för andra volymen av Basementality Battles Mixtape som uppmärksammar battlarnas musik och visar att det döljer sig mycket mer bakom de hårda dissarna på youtube.

Hoppas ni upptäcker någon ny och snöar in på lite ny musik i helgen. Personligen har det varit för lite fokus på musik i mitt liv, det har blivit en överdos av battles, här är lite omväxling :)

Denna gången har jag team:at up med DJ Irie som är en fet DJ från Tensta. Han har tidigare varit med på mina album och cut:at en hel del. Mixtapet bjuder på en del släppa låtar som ni säkert missat, en del exklusiva och en del som kommer släppas på annat sätt längre fram.

LADDA NER HELA MIXTAPET GRATIS HÄR

Btw. jag vet att många battlerappare hänger här, så känner du att du vill vara med på nästa volym, kontakta mig! Det är ingen diss om du inte blivit tillfrågad, jag kan bara inte ha kontakt med Alla. Och om du undrar varför någon specifik rappare inte är med så är det av den anledningen eller för de tackat nej.

Här hittar ni vol 1 för de som missat den: http://www.mediafire.com/download.php?mo8430g78nt5e4s

Producent

2012-04-08 00:32
- Se dig omkring i forumet innan du postar din tråd så att det inte redan finns en tråd som behandlar samma ämne.
- regler

2012-04-08 10:59
Oracle, mfs, mabande och allt vad de heter

- admins

2012-04-08 11:18
Jag ser inget fel med att lägga upp det i både battles, och sv. hiphop. Varför klagar du inte när folk postar upp svenskarnas insatts i Don't flop t ex i både utländsk och sv. hiphop.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionschef

2012-04-08 12:20
Konstigt> Du har rätt. I detta fallet har vi gjort ett undantag dock.

Så vi låter återstående inlägg handla om vad vi tycker om mixtapet.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2012-04-08 13:24
Har precis börjat lyssna och kom till 4e låten, vad är det för jävla pip i beatet? Jag va tvungen att stänga av flera gånger och kolla om det va nåt som lät hos mig, typ frysen eller något, jättekonstigt, fick riktigt ont i huvudet...men ska fortsätta lyssma, det är en fet grej!

2012-04-09 15:31

Här e vårt Bidrag , Spår 14!
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335

2012-04-11 00:14
FETT !! critical är mycket uppskattad!! sjukt driftig kille ! hade rapparna i sverige haft hälften av den ambitionen den här killen har så skulle svenska hiphop scenen varit mer positivt laddat än vad den är i dagens läge. mycket bra!!