I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Carlito - Andra ronden

Svensk Hiphop - Audio & Video

Redaktionschef

2012-03-24 14:53

[Video] Carlito - Andra ronden

Från Whoa-bloggen

För två år sedan släppte Carlito sin platta Guldburen här på Whoa. Succén var ett faktum och Aylas aktier stärktes ytterligare ute i landet. Efter en tids tystnad har han nu släppt nytt material, producerat av Masse. Kolla in nya videon till Andra ronden här nedanför, där bland annat Sverigedemokraterna får sig en och annan käftsmäll. Vi skrev om samma video häromveckan, men i och med att den togs ned fort (och nu kommit upp igen) så tipsar vi om låten igen. Så pass bra är den!

Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2012-03-24 17:36
Vilket jävla beat
Följ mig på twitter! @grizzlymusik

2012-03-26 11:21
CARLITO + MASSE = GULD
ich lebe fur hiphop

2012-03-28 01:10
SIIIIIICK JOINT // Gaz Masse E Kungen //
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-03-28 10:41
Tung video och riktigt brutalt beat! Mord, AYLAA !
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2012-03-28 11:18
Skönt beat, man hade ju velat ha ett rocky-träningsmontage i videon också bara.
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2012-03-28 15:48
rocky? ta något som är mer played out :P
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2012-03-28 16:19
vadå som en boxningsvideo menar du? Jag menade inte att det skulle vara exakt som rocky, jag ville bara ha ett härligt träningsmontage. Jävla träningsmontagemotståndare.
http://soundcloud.com/80scrackpolo