I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] The Keffat Liv- Vassego å Skölj LP

Svensk Hiphop - Audio & Video

   

2012-02-18 21:06

[Audio] The Keffat Liv- Vassego å Skölj LP

"Tjena alla fans! Idag, lördagen den 18 februari, 2012, släpps The Keffat Livs 3:e fullängdare med titeln "Vassego o Skölj". De två dansbandslåtarna som vi droppade var naturligtvis ett litet practical joke, och jag måste medge att det slog väl ut. Vilket hat! Om vi var lika fula i våra rövar som ni är i era munnar, så hade vi skitit i mörker.

Nåväl; Lugn i stormen! Vassego o Skölj är en helt normal TKL-platta med 15 nya spår, och vi har inte utvecklats ett skit. Det är fortfarande bara en massa hjärndöda texter om barn och sånt, men det är även den vassaste platta vi gjort. Omslaget har den notoriske Lazy-Dog ritat med sina kritor, och jag - Prinzen - har producerat, mixat och mastrat albumet i min studio Säkerhetsministeriet. Resten av rap-Sverige kan för övrigt dra åt helvete med sina jävla EP:s och sina 1-låt-om-året-för-vi-är-slut-sedan-länge-fasoner. Klicka på länken nedan för att ladda ner plattan!"


http://s1106020.crystone.net/VOS.zip

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.