I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] [Audio] Guerilla War Tactix - The Occupation EP Download

Svensk Hiphop - Audio & Video

   

2012-02-16 11:33

[Audio] [Audio] Guerilla War Tactix - The Occupation EP Download

Guerilla War Tactix släpper nu EP'n "THE OCCUPATION" gratis för nerladdning. Detta är några spår från 2009 och 2010 som förtjänar lite shine. Det är bara att ladda ner och sprida det så långt som möjligt. MOK VURBAN från Chessurect och Artform står för beatsen. EP'n gästas av Promoe från Looptroop och Elijah Guidance.

Håll utkik senare i år för mitt kommande solo album. Det kommer bli en mäktig, stenhård, politisk "fuck-the-system" platta och jag tänker läcka några videos senare. Plattan har gäster som DAVID ICKE, STEWART SWERDLOW och många andra anti-illuminati-talare.

Släpper även snart en video exklusivt till filmen "THE MONTAUK CHRONICLES" med blu ray och dvd release i USA och England. Jag kommer posta om detta snart.

Tills dess, njut av lite äkta underground hip hop musik och sprid så långt som möjligt.

Cruz DurrtyJada från GWT


http://www.mediafire.com/?05pxirhaepzgmdu

GUERILLA WAR TACTIX - BLACK MASS RITUAL - HUMAN GENOCIDE PROCESS - www.myspace.com/GuerillaWarTactix - Album Out Now!