Skitfet platta tycker jag. DJ Large visar vilken mästerlig mångsidighet han besitter som hiphopproducent. Pianot på "Jag är på månen ikväll" är en genialiskt vald detalj, och han klarar av att göra allt från det avslappnade "God Morgon Framtid"-soundet med den delikata flöjten som svävar i bakgrunden till rockdoftande "Tänk om du var där", likväl som utnyttja scratch som ett instrument snarare än en effekt på låten "En Rastlös Själ". Att de sen hyr in en riktig dragspelsmusikant till att spela i bakgrunden på "Bär mig" är en annan sån detalj man kanske inte tänker på vid första lyssningen. Organismen fortsätter att imponera tycker jag, han kör mycket på metaforer och en gedigen känsla snarare än att rimrunka en hel EP. Inlevelse går över rimteknik alla dagar i veckan i min bok. Lyssna på titelspåret så förstår ni. Få svenska hiphopakter är innovativa på ett så unikt sätt som dessa två herrar är tycker jag, och det gäller både textmässigt och produktionsmässigt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.