I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Trainspotters - Dirty North (Official HD Video)

Svensk Hiphop - Audio & Video

Rappare

2011-11-11 11:13

[Video] Trainspotters - Dirty North (Official HD Video)

Nog dom tyngsta inom svensk hiphop från norr!!

vad tycker ni?
Enligt mig är dom nog de bästa rapparna från norr

Låten ingen trycka ner dig för dina drömmar!
Producent

2011-11-11 12:38

2011-11-11 17:53
Bäst från norr, möjligtvis men hur mycket konkurrens har dom? Rappen låter typ lika illa som Speech Defect. Beatet var väl ok. Är sången i början lånad ifrån Skönheten och Odjuret? Det påminner om någon Disney-film i alla fall.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2011-11-14 13:26
Golgata skrev:
Bäst från norr, möjligtvis men hur mycket konkurrens har dom? Rappen låter typ lika illa som Speech Defect. Beatet var väl ok. Är sången i början lånad ifrån Skönheten och Odjuret? Det påminner om någon Disney-film i alla fall.

Jag tycker dom e grovt bra iaf!

Okej dom kanske har mycket konkurrens men dom är bättre än många andra rappre kanske inte dom bästa men

2011-11-14 15:03
Okej dom kanske har mycket konkurrens men dom är bättre än många andra rappre kanske inte dom bästa men

Jag menade snarare att dom inte har mycket konkurrens.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-11-14 16:17
Fast det hade i ärlighetens namn varit fullt tillräckligt med endast Kaplan.
Rappare

2011-11-14 20:17
Golgata skrev:

Jag menade snarare att dom inte har mycket konkurrens.

jaha du menade så missupfattade lite där
Rappare

2011-11-14 20:18
AirForce2 skrev:
Fast det hade i ärlighetens namn varit fullt tillräckligt med endast Kaplan.

Tycker det inte skulle bli lika bra med bara kaplan! blir ju inge trainspotters om det är bara en av dom ska ju vara både Rewind och Kaplan