[Audio] Grizzly & Jimmy Pistol - Massa Skit
Mp3-download finns i beskrivningen på youtube.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Klipp bort grizzly och vi har en fet låt :)
2 late 2 take it, 2 soon 2 leave it, 2 soon 2 love it and 2 soon 2 give it up
Riktigt tunga verser av båda! Fett beat med. Pickadollens vers var övernice!
Fet version! Båda lägger bra verser men Pistolens dödar ju!
BattleNerd skrev: Fet version! Båda lägger bra verser men Pistolens dödar ju!Yo! Bajtade du mitt inlägg?? ;)
Frankykid skrev: BattleNerd skrev: Fet version! Båda lägger bra verser men Pistolens dödar ju! Yo! Bajtade du mitt inlägg?? ;)Nej men vi verkar tycka likadant. Förlåt om jag snodde din åsikt.
Grizzly lägger "och ni kan tracka SD men dom är bara ett parti / inget rasseskit, sätt er in i deras politik" Känns som en skum rad från dig Grizzly och måste fråga om det är någon form av sarkasm eller om du är seriös med det?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Grizzly lägger "och ni kan tracka SD men dom är bara ett parti / inget rasseskit, sätt er in i deras politik" Känns som en skum rad från dig Grizzly och måste fråga om det är någon form av sarkasm eller om du är seriös med det? Haha vad hade man väntat sig ifrån en skåning! Jävla smygrassar hela högen, klick klick blaouw!
Hahahahahaha två saker är så jävla roliga här. 1. Surjakant fortsätter outtröttligt kolla in allt jag släpper bara för att kunna hata. 2. Surjakant läser Antons skämt och tror att det är på allvar.
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
Förresten, för alla er som är intresserade, Suryakant är själv en grym rappare, ni kan kolla in honom här:
Som ni ser är det många på youtube som diggar honom och jag är själv ett stort fan.
Han kommer gå långt haha.
jävla nasse grizzly. klick klick blaouw!
twitter.com/maqsmusik www.maxmusic.se Spotify: Maqs
haha suryakant din jävla tattare! fan va kass du är!
hahahaha! jag har alltid vetat sanningen grizzly.. klick BLAAOW ! förövrigt så tycker jag pistolen lägger en sinnessjuk vers
http://www.youtube.com/dddnicemusik dddnicemusik @ youtube.. PRENUMERERA
jimmy slaktar verkligen denna låt!!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
aa visst =)
varför är pickan bättre än grizzly här?
detta är ingen battle grabbar dom gör det bra tillsammans
Fan va kul att höra Jimmypickadol på beats
Toastare
2011-10-28 20:26
Kul att folk gillar! Förutom thailändaren med potatisnäsan
www.twitter.com/jimmypistol232
Nej det är ingen battle.. dom gör låten fet båda två, men det går inte att undkomma att pistolen lägger ett sinnessjukt rimschema..
hahaha jag e inta thai ta reda på fakta innan du yttrar dig jävla wannabe! Grizzly din lilla hora...du kan gömma dig bakom horan marke, 50 åringen öris och tönten maqs om du vill....Nästa gång ni spelar i sthlm slå mig en pling så kan vi prata face 2 face om du vill:D:D Visst jag kommer kanke inte gå långt, men jag gör det iaf för att jag älskar det, inte en svenne med hiphop kläder som låtsas vara gnagster! Fan du bor i skåne, som förknippas med zlatan och sd haha:D Puss på rumpan din smala fan:D
Fan vad tufft skrivet.. grizzly backa nu annars klick klick blaow.. nämen seriöst.. suryakant, skäm inte ut dig nu fan. Du verkar vara jävligt schysst på msn o så.. Håll inte på o dumma dig här på tråden. Du gick på mrcools skämt och började skriva massa dumma saker, so the jokes on you.. Bara lägg ner typ, och varför blanda in skåne, zlatan och SD i detta? haha
Haha vad hade man väntat sig ifrån en skåning! Jävla smygrassar hela högen, klick klick blaouw! Tänk hur ledsen du gör alla fördomsfria skåningar med sådana fördomsfulla kommentarer, du kan inte dra alla över en kam bara för att dom kommer från en viss geografisk plats. Märks att du är en rasist, du borde hålla dig på rasistforum istället. Sånt rassetjafs hör inte hemma här i min mening.
grizzly lägger fan inget om SD?! isf måste jag vara hörselskadad, men hur kan jag vara när jag tyckte detta var fett?
Toastare
2011-11-01 02:01
tical skrev: grizzly lägger fan inget om SD?! isf måste jag vara hörselskadad, men hur kan jag vara när jag tyckte detta var fett?Det var ett skämt
Toastare
2011-11-01 20:52
Jag och Grizzly kommer köra denna låten och ett par till imorgon på Pharaohe Monchs efterfest. Insläpp runt 23, 40 spänn i dörren. Även R-Man kommer vara där och köra några tracks!
Toastare
2011-11-01 21:32
Det är på Babel!
Kan hända att någon hemlig gäst tittar förbi efterfesten och lägger en vers ikväll.
'' han e svart, jag är svart, vi är samma ras, någonting ni vita inte kan förstå idag. bara jag som tycker att den raden var lite skum med tanke på hans ''Haha vad hade man väntat sig ifrån en skåning! Jävla smygrassar hela högen, klick klick blaouw! '' haha shit ;)
Grizzly skrev: Förresten, för alla er som är intresserade, Suryakant är själv en grym rappare, ni kan kolla in honom här: Som ni ser är det många på youtube som diggar honom och jag är själv ett stort fan. Han kommer gå långt haha.
www.soundcloud.com/MrRhyme
påminner om reh dogg fast vitare