I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Labyrint nya video ute nu!

Svensk Hiphop - Audio & Video

2011-10-07 12:30

[Video] Labyrint nya video ute nu!

Checka nya videon!! gjord av masse scorsese!

2011-10-07 13:15
Tuuung video och låten är helt galen! Bra start på fredagen :)

2011-10-07 15:08
Första låten jag lyssnar på med labyrint självmant.. Har verkligen inte pallat det innan för att min kompis är helt kär i dom o ska visa mig låtar hela tiden..

Denna var superfet!!!
http://www.youtube.com/dddnicemusik

dddnicemusik @ youtube.. PRENUMERERA

2011-10-07 16:30
Fail att hon sitter med en Iphone eller va det är.

Annars riktigt cool låt och video!
Beatboxare

2011-10-07 19:32
Ööverfetvideo!! Kameraglivningar, klippning hela skiten. Låten e ju hoodpop, men soft skit nonetheless. Ingen smörsång i refrängen iaf och feta topics. Propsskåp!

Vadå fail med i-phone?
/KG BOOM

2011-10-07 19:50
bara folk med cash som har sånt?
Beatboxare

2011-10-07 19:59
Men hon har ju jobb först+en iphone med abonemang kostar typ en röding i månaden lika mycket folk lägger på o ladda kontantkortet i månaden.
/KG BOOM

2011-10-07 21:42
Damn! vad ska man säga, svensk hip hop när den är som bäst!

2011-10-08 22:37
riktigt jövla fet video och låt, BIG UP LABYRINT!
My doctor think my eyes are bleeding

2011-10-09 18:16
Big Up !
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2011-10-09 21:37
sånt här får mig tappa hoppet om svensk hiphop sorry..men ser bara så töntigt ut när halva sveriges rappare ska rappa om drugs poliser grabbar bakom sig å kamphundar...
https://soundcloud.com/mendelsonbits

2011-10-10 01:40
Rea - Få höra din definition av "otöntig hip hop" ? :) Lyssnar du på texten så har den ett budskap med sig, passar inte budskapet in i ditt villaområde så buhuu..
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2011-10-10 19:53
det jag menar är att det finns så mycket mer att rappa om än drugs osv. å det spelar väl ingen roll om jag bor ett villaområde eller inte hahah.
https://soundcloud.com/mendelsonbits

2011-10-11 02:45
Drugs osv ? Har du ens lyssnat på låten ? :S
Vad ska man enligt dig rappa om då ? =)

2011-10-11 10:49
Shit vad trött jag e på sån här hiphop... Och nej jag bor inte ett villaområde, vilket alltid måste påstås så fort man kritiserar t.ex labyrint, kartellen m.m.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-10-11 11:52
Jag älskar verkligen denna typ av hiphop som tar upp samhällskritik och att vi alla måste hålla ihop istället för att cutta och skjuta varandra. Det som tas upp i exemplevis Labyrints texter är sådant som många kanske bara läser om i tidningarna, men i och med deas musik så tror jag det får många svenssons att tänka till. För mig känns Labyrints musik som ett instrument för att ena oss alla, för tillsammans är vi starka.
Iaf så är låten sjukt fet i min mening, samma sak med videon! Peppar inför skivan!

2011-10-11 13:06
REA: Fy fan vad jag är trött på musik som du och dina vänner gör låter som vilken svenne som helst. Är ni petter lr fronda wannabes fattar inte

Mantish: det går inte gemföra Labyrint och Kartellen, 2 hela olika grupper och 2 helt olika genrer inom hiphop.

2011-10-11 15:25
vilket alltid måste påstås så fort man kritiserar t.ex labyrint, kartellen m.m.

Kan bero på att du som han ovanför sa, jämför just dessa två, och därför tar man inte er villaområde-svenssons på allvar när ni "kritiserar" musiken.
Hangaround

2012-01-16 17:24
Hörde denna låt med Labyrint i dag på radion.
Mina öron tycktes höra inspiration från en låt jag hörde i utlandet för några år sedan.
Fast jag har haft fel förut. :)

'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994

2012-01-16 18:17
hasslade har varit ute länge. men ni som inte kollat checka!
It´s all About the Benjamins

2012-01-18 13:10
nån nämnde om hur töntigt det är att prata om poliser o grejjer som händer i orten och så vidare, jag förstår inte hur man kan se det här som en grej som skulle kunna vara coolt?

många här bor säkert i kommuner där dessa saker sker , och många antagligen inte.
att dessa saker sker i många av våra områden och att man inte tar detta seriöst är för mig en oro, en stor oro.

alla vill kunna bo och leva i säkra områden , med vilkor där alla platsar in , såna här videos har ingenting me ballhet och göra.

att man inte förstår det och att man inte kan hajja hur nån annan pratar om sin vardag är för mig helt sjukt.

ja kan tycka det är fördjävligt töntigt att göra smöriga kärlekslåtar där nån kille från borås som kallar sig Cyckelpojken gör låtar som folk nappat på som fan och den smöriga titeln " Min första kärlek" syns. men man ska respektera folks saningar , och levnadssätt oavsett hur "töntigt" folk än tycker att det kan vara.

dom rappar antagligen om drugs för att det är en verklighet och inte en positiv sådan!