I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Klingan, Toppen & Juiz - Stanna kvar

Svensk Hiphop - Audio & Video

2011-08-13 17:34

[Audio] Klingan, Toppen & Juiz - Stanna kvar

Vi tyckte det var bättre sent än aldrig.

http://soundcloud.com/rasmus-larsson/klingan-toppen-juiz-stanna

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-08-13 18:05
riktigt fet
Stay strong

2011-08-13 18:27
gillar denna men live versionen är bättre, skulle bara vart med gura och vocals :)

2011-08-14 12:31
Bra jobbat grabbar!
The Larssons
www.thelarssons.net
www.myspace.com/estetonline

2011-08-14 14:27
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-08-14 16:38
fuck vad retarded det blev på refrängen?? det var ju det som var så jävla bra på live sessionen.
Så festar jag på till gränsen att jag ska spy, så breakar jag som helaa Rinkeby !

2011-08-15 01:31
den sätter sig, juiz lägger det bäst :)
Rappare

2011-08-15 08:40
bra! Men i reffen så känns de som om nått fattas. Bra text men inte helt bra framförande.
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!

2011-08-15 11:42
Jag har mixat ner liveversionen till min iphone och lyssnat på den mer gånger än alla andra tillsammans. Jag fick panik när jag såg att ni lagt upp den här i bättre kvalite.

Har dom förstört den? Är den lika bra?

Det första jag gör är att rysa när jag hör beatet och klingans röst. Magiskt. Dock så blir jag lite besviken när jag hör refrängen. Den är lite för mycket downs syndrome för att det ska fungera i den här fina jävla låten. Refrängen på liveversionen är bland det bästa med den fantastiska sångrösten. Så den tappar faktiskt lite.

Men låten är för mig en klassiker och jag älskar den, kan faktiskt ta att refrängen kommer straight outa köping bara för att få höra verserna i bra kvalite.

Skönt att Motti saknas på låten också, faktiskt.

Rappare

2011-08-15 13:24
som dom flesta säger, live versionen var bra... men detta? nej jag gillar det inte. Och reffen? vafan lixom, haha låter bara skadat :P

Nej inget som sparas, ni gör bra musik men detta var katastrof i mina öron :)
fosho

2011-08-15 17:23
Tack för bra kommentarer trots refrängsnacket! Kan nog hålla med om att den är lite wierd ändå, men men.. Shit happens!

+ Har snackat ihop mig med grabbarna grus nu och vi kommer att ge er som gillade den akustiska versionen bättre en fin liten present i lyxförpackning inom väldigt snar framtid! (inte om ett och ett halv år alltså;)

Puss!

2011-08-15 18:08
orka folk som klagar, tre av dem bästa rapparna på whoa leverar som alltid, juiz leverar bäst. pz

2011-08-16 13:57
Klingan! Tack!

2011-08-16 19:36
Fan den sätter sig faktiskt. Gillar den mer och mer.

2011-08-16 19:45
"+ Har snackat ihop mig med grabbarna grus nu och vi kommer att ge er som gillade den akustiska versionen bättre en fin liten present i lyxförpackning inom väldigt snar framtid! (inte om ett och ett halv år alltså;)"

- tack :D
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz

2011-08-20 14:51
Tack folks!

2011-08-20 15:04
ja den är farlig den här låten, nr1 i bilen just nu

2011-08-21 00:20
Riktigt tung låt men refrängen lät fan förjävlig tyvärr.
ska bli roligt att se den nya versionen ni spelar in eftersom eran live session var ju kung, precis så ska refrängen vara.

Men verserna är riktigt sköna speciellt juiz vers, även fast refrängen är som den är har låten gått på repeat.

2011-08-23 22:28
! :)

2011-08-24 13:08
Vad besviken jag blev! Trodde toppen skulle lägga reffen precis som i live sessionen, annars riktigt bra. Men som många andra sagt innan, refrängen var riktigt usel tyvärr. Jag som har väntat så länge på denna :(

2011-08-24 14:15
x-akt: Det var så här låten lät innan vi åkte iväg och grabbarna spottade live versionen. Men som Klingan sa så har vi planerat att släppa fler versioner av denna låten.
I vilket fall så jobbar vi redan på en akustisk version och på den kommer även motti vara med på. :)
Hade alla tiders!

2011-08-26 00:15
precis som alla andra så har jag hört thailandsversionen, vilken var svår att inte älska!

nu hade jag inga jätteförväntningar på denna nya version men gillade även den starkt.. med ett megaundantag!!! REFFEN som skulle kunna få diagnosen downs syndrome som nån redan hade skrivit. fattar verkligen inte hur ni tänkte. inge hat, då jag gillar er skarpt alla tre. men tänk om, tänk rätt ;)

Skivsamlare

2011-08-26 01:02
Nää fy fan vad smörigt, haha.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2011-08-26 12:54
"x-akt: Det var så här låten lät innan vi åkte iväg och grabbarna spottade live versionen."

- och endå släppte ni denna låten först? xD <3

2011-08-30 13:11
Vanilla Coke P20

Vad menar du nu?

2011-08-30 13:40
tänkte att den akustiska låter bättre ;D

2011-09-02 17:29
Skön text :) Hade lätt fått en plats i telefonen, om inte ljudet var så kasst.
It´s all About the Benjamins

2011-09-02 21:10
soft låt men alltså chilla ner med compressorn över er rapp...
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2011-10-06 19:21
Klingan skrev:
Tack för bra kommentarer trots refrängsnacket! Kan nog hålla med om att den är lite wierd ändå, men men.. Shit happens!

+ Har snackat ihop mig med grabbarna grus nu och vi kommer att ge er som gillade den akustiska versionen bättre en fin liten present i lyxförpackning inom väldigt snar framtid! (inte om ett och ett halv år alltså;)

Puss!

2011-10-06 21:33
Ledsen som fan, vi har försökt spela in en akustisk, men det blir fan inte bra och därför har vi lagt ner det projektet. Guraversionen får förbli som guraversionen är.

Sorry!

2011-10-06 21:56
Men ge er nu ffs! SPELA IN DEN, fan åk till thailand igen om de behövs, men lägg inte ner!

2011-10-06 21:56
KÄMPARGLÖD

2011-10-06 22:00
Vanilla skrev:
Men ge er nu ffs! SPELA IN DEN, fan åk till thailand igen om de behövs, men lägg inte ner!

2011-10-07 00:44
Jävla tjat om folk om den där video-versionen dom drog i thailand.
dom har släppt låten, kanske inte samma sound,
som den dom gjorde i thailand men who fucking cares?

var glada över att dom har släppt låten istället,
och njut över den istället för att sitta och grina över,
en jävla grej som dom gjorde där borta..

jävla nötter det finns asså.
Rappare

2011-10-07 00:47
I början diggade jag inte reffen i denna, men fan nu efter lyssnat på låten flera gånger så tkr jag soundet är helschysst :) & verserna är ju feta som fan.

Bra jobbat!
www.soundcloud.com/slackerlifecrew