I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Lani Mo Ft. Kartellen - Brushan Skiner

Svensk Hiphop - Audio & Video

2011-08-03 22:41

[Audio] Lani Mo Ft. Kartellen - Brushan Skiner

följ han på http://www.facebook.com/lanimofanpage
Sveriges framtid? Döm själva. Han är typ född 1993

(Inlägget ändrat av Gogaku 2011-08-04 00:04:55)

2011-08-04 00:08
Antar att du skapade ett konto för detta (2011-08-03)?

Brorsan skiner fint i sin bil utan körkort - vilken rad va! Aldrig skrivits nåt bättre i sveriges hiphophistoria..
Sveriges framtid? Jo, om hiphopen fortsätter utvecklas som den gör nu. Kartellen.... Come ON!

Som denna; "Det här är ghettorap" ...Pinsamt.

Usch vad jag gnäller, men jag vill verkligen ha tillbaks hiphop från ~2000. Nu för tiden verkar det vara tävling i vem som gör dom poppigaste beatsen och skriver dom enklaste texterna..

2011-08-04 00:13
Ja gjorde faktiskt detta konto för att mobba folk, inte för låten hahah. ja bajsar la på dom rapparna. Jag gillade låten so what? vad gör du själv mer än att sitta på nätet och kommentera folk? Du är 20 basst hallå, gör nåt annat än att kommentera folk? lämna jobbet till dom i min ålder. HIhihihihi

2011-08-04 00:34
Det är ju ett diskussionsforum så jag har rätt till min åsikt, därav min post.
Att skapa ett whoakonto för att mobbas - fine with me, men det låter som nån slags provokativ fjortonåring som söker kompensation för nåt komplex om det är anledningen.

Jag kommenterar hur pass eller hur mycket jag vill. Detta är ett öppet forum där åldern spelar mindre roll, vad ger dig rätt att säga vad jag får göra och inte. Jag har lika mycket rätt att vara här som du och alla andra.

Dom i din ålder? Då är du bevisligen yngre än mig ;) Men visst, andra kan få andrum i tråden, jag har sagt vad jag anser om låten.