I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Maqs gästar Din Gata's morgonshow 28juli

Svensk Hiphop - Audio & Video

2011-07-28 16:06

[Audio] Maqs gästar Din Gata's morgonshow 28juli

Ni som missade morgonens program kan även lyssna nu i efterhand på denna länken!

http://sverigesradio.se/sida/play.aspx?ljud=3311573

twitter.com/maqsmusik
www.maxmusic.se
Spotify: Maqs

2011-07-28 19:03
Först måste säga grattis och riktigt skoj att du kommit nånstans med din musik, inte alla "amatörer" (även om jag nu inte tkr att du e en amatör men you get my point i hope;))som får spelas på radio:)

2 riktigt bra låtar, du har så jävla härligt röst, vet inte om det är du som lirar guran men den lät oxå jävligt bra, skön feeling genom båda låtarna:)
MEN inte min typ av musik, men jag förstår att det kanske är sån här musik man måste göra om man vill komma nånstan..tyvärr!
Har kvar många gamla låtar när du Kickar med Anta,Sleez,Asma,Ceder mfl när ni kör mer aggro mer dirty liksom, saknar som låtarna med dig, för tycker din röst gör sig mkt bra på sådana beats:)
Men som sagt, jag förstår att man vill/måste byta stil ibland för att komma nånstans!

BIG UP anyways mannen!

Suryakant Dolor Olsson
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-07-28 21:13
men jag förstår att det kanske är sån här musik man måste göra om man vill komma nånstan..tyvärr!

Hahahaha eller så är det sån här musik som Max tycker om att göra? Vet inte om du drev när du skrev det men isf får du ursäkta.
Följ mig på twitter! @grizzlymusik

2011-07-29 16:45
då var då, nu e nu.. men tack Suryakant
twitter.com/maqsmusik
www.maxmusic.se

2011-07-31 22:53
den "så fel så fel" e fet, diggar känslan och refrängen!!!
Rappare

2011-07-31 23:34
du är tung max!
phatkidz!

2011-08-01 00:58
tack boys! uppskattas!
twitter.com/maqsmusik
www.maxmusic.se

2011-08-01 14:52
men jag förstår att det kanske är sån här musik man måste göra om man vill komma nånstan..tyvärr!

Hahahaha eller så är det sån här musik som Max tycker om att göra? Vet inte om du drev när du skrev det men isf får du ursäkta.

Aa du fattade tydligen inte vad jag menade men hade inte förväntat mig nåt mer ifrån dig lilla Björn!

Max, fortsätt gör din grej, för det finns folk som diggar det, även om jag inte är en av dom:(
Inget hat, för du e en jävligt bra musiker och kul att du hittat din stil:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-08-01 15:00
Hahaha du är alltid så rolig, varför slutade du skriva på Bobbos wall helt plötsligt? Alla hade ju så ball åt vad du skrev.

2011-08-01 16:30

2011-08-01 16:42
Björn: För orkar inte lägga ner energi på små töntar som er;) Har annat för mig än att kolla in er:P

2011-08-01 18:28
Okej, lycka till med musiken förresten!

Ska inte snacka mer skit i Max tråd nu, jag tyckte du skötte dig bra i etern bryschan ;)

2011-08-02 11:22
thänk yo bruvva
twitter.com/maqsmusik
www.maxmusic.se