[Video] Doktor Död - Area51 (Musikvideo)
Fick den stora äran att Sprida Doktorn's Nya Musikvideo ;) Snabbinspelad musikvideo till den världsberömda låten "Area51" från den enormt skitkända rapparen "Doktor Död". Doktor Död - Area51 (Musikvideo) (Inlägget ändrat av ramuz 2011-06-24 13:01:28)
@ Defunctus bitches
snubben behöver en styleist!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
de är ingen tillfällighet att han har hästsvans
In a world full of shit, you are still an asshole to me.
de är ingen tillfällighet att han har hästsvans haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Aight, bara för att det är du så får du lite ordentlig kritik, :) Videon var väl inte så sjukt ball men ändå ganska bra med tanke på hur budget, basic och snabbt ihopfilmad den verkar. Funkar till låten typ. Lyriken var helt okej, vad är grejen med ditt sätt att uttala "S" på? Hehe.. ;) Nej men bra flow och rätt bra mixat. Beatet var soft, lite boom bap blandat med RZA stråkar och melankoliska vibbar. Så, summan är väl att det är ok men du kan bättre!
Moderator
2011-06-25 01:55
Tung skit... Men snälla jag ber dig... Softa med de-essern nästa gång mannen! Haha :P
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
GAIA Tack, det uppskattar jag! :)
Videon var väl inte så sjukt ball men ändå ganska bra med tanke på hur budget, basic och snabbt ihopfilmad den verkar. Funkar till låten typ. Och det var precis tanken också (hela inspelningen improviserades och tog faktiskt bara ~90min att filma). :)
Lyriken var helt okej, vad är grejen med ditt sätt att uttala "S" på? Hehe.. ;) Har ingen aning faktiskt, har alltid gjort riktiga mördar-S som får vilken de-esser som helst att hellre vilja jobba med en orm.
Så, summan är väl att det är ok men du kan bättre! Ohja, det hoppas jag verkligen, finns mycket jag själv skulle vilja gjort bättre gällande prestationen, längden och textstrukturen, så jag ger mig själv egentligen lite orättvisa som tar en tre år gammal låt tillbaka till rampljuset när jag gör bättre grejer nuförtiden, men dom grejerna är... ptja, "lite hemliga" så att säga, och vi blev ivriga. ;)
Perfektion Tack du! Jo, jag jobbar på det så ofta jag kan, nyare grejer som hittills spelats in låter dock mycket bättre till mixandet (OCH "S-mässigt", lyckligtvis), så jag hoppas jag att när dom kommande grejerna väl släpps så ska dom vara mer ergonomiska för både mina egna öron och för mixkräsna lyssnare, önsketänkande. :)
hur fan kom
RZA in i bilden? tycker att du borde posta i
vår hiphop
DD Ohja, det hoppas jag verkligen, finns mycket jag själv skulle vilja gjort bättre gällande prestationen, längden och textstrukturen, så jag ger mig själv egentligen lite orättvisa som tar en tre år gammal låt tillbaka till rampljuset när jag gör bättre grejer nuförtiden, men dom grejerna är... ptja, "lite hemliga" så att säga, och vi blev ivriga. ;) Vi? Du och "the precious"? ;P
Nej, men du får posta nya grejer snart då.
kasper Jag rekommenderar att går och lyssnar in dig på RZA så förstår du vad jag menade med stråkarna.
du kan ju inte blanda in
RZA oavsett ahaha
Man vill bara slicka Doktorn på kinden när man ser det här verket. xD
Jag har ätit pannkaka!
Riktigt bra låt och videon var nice! :)
http://www.myspace.com/Hutt1productions Gratis beats!
tööööng
http://soundcloud.com/simonmannen
fett! gillar den punkiga stilen på både låten och doktorn såväl som på videon. det här kan bli jävligt bra!
Ridå
Jäkligt superduperdundersmåkul att åsikterna gällande videon överlag är positiva, det uppskattar jag/vi enormt (om ni vill och orkar får ni hemskt gärna tipsa runt den också!). MilK, kom hit då. ;)
Får bli ett virtuellt slick fram tills dagen då vi möts öga mot öga! O_o :D
Jag har ätit pannkaka!
Tycker fan att mer tid kunde lagts ner på videon, då låten överstiger videons kvalité. ^^ Annars diggar jag slutscenen då Doktorn står och vrålar i telefonen och sen slänger på luren. Ser så där lagomt psykopatisk ut.
Wurrup?
Thank you Underhållning.
Producent
2011-06-30 01:30
tung låt, feeet beat
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
fett! men hade först högre förhoppningar om en lite mer psykopatisk känsla i låten efter det läskiga introt om att begrava barn.
ser ut som en hiphop emo rock punk snubbe rent av skabbig med fattig rap. diggas verkligen inte. video va även dålig.
2 late 2 take it, 2 soon 2 leave it, 2 soon 2 love it and 2 soon 2 give it up
rollitup - "Rent av skabbig"? Man tackar, äntligen en lingvistiskt överlägsen tjugofemplusare som noterat smutsen, jag har ju trots allt jobbat en hel del på att försöka se riktigt sådär superskabbig ut i mina videos dom senaste tio åren, så att ha ansträngt sig med att ha ignorerat badrummet i ett decennium till att nu faktiskt ha fått den kommentaren jag kämpat för som mest kan jag nu med gott samvete sadla om till astrobiolog. Känns bra det här.