överfitt fö faaaaan!!!!!!
Detta e sjukt bra grejer. Big up Cool!
S-oteric P25: du bryr dig uppenbarligen. dåligt argument. blir du gladare om jag säger att videon va snygg, det var ett knasrolig beat å cool rappade upp roliga rader på ett intressant sätt? det tänkte jag gå in å skriva nyss, men sen när jag såg va du skrivit ändrade jag mig. sen har jag ändrat mig om R-mans frisyr i videon, på nåt sätt va den faktiskt klockren. hade hyper haft en likadan hade dom slagit igenom direkt. iallafall då, tror frisyren är lite för hippie idag för å funka. och som jag sa guys, keep up the fine works!
Ridå
det är väl klart att han är bitter, han lär ju inte få någon bra tjej med den inställningen! :P
Who made me like this? Was it me and god in co-production?
hollah! fet video
The Bilderberg group? ah!, lemme google that for you...
"Men va??? Hur kan ni tycka att detta är bra?? Världen är fucked up nuförtiden.. " Jag är man och håller helt med. våldsironin dog ut 1999, provokationshumor dog ut efter att lirarna i mbma lärde sig att rappa i takt och blev över 20.
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
Skönt att knulla.
"You just gotta be dope" - Slim Shady.
Producent
2011-06-21 23:08
moufassa P30 jaja du tycker så... men så är det inte dessvärre :)
våldsironin dog ut 1999, provokationshumor dog ut efter att lirarna i mbma lärde sig att rappa i takt och blev över 20. Eller hur haha? :)
Nej men seriöst, det var en fet video och Mr.Cool kan skriva smarta texter, no doubt. Men är det inte sånt här stuk som gör att folk säger att de hatar svensk hip hop? Ploj-rap och fånerier.
At the gates of Eternity...
Nej men seriöst, det var en fet video och Mr.Cool kan skriva smarta texter, no doubt. Men är det inte sånt här stuk som gör att folk säger att de hatar svensk hip hop? Ploj-rap och fånerier. beror på vilka du menar med "folk"
de flesta jag skickat mr cool och annan "icke-typisk" svensk hiphop till, majoriteten icke-hiphopskallar, har påpekat hur mycket skönare den här typen av musik är. självdistans, humor, nya relativt outforskade områden osv inom rapp tilltalar folk mer än serizzle bizzle shitmaddafakkayo
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
beror på vilka du menar med "folk" de flesta jag skickat mr cool och annan "icke-typisk" svensk hiphop till, majoriteten icke-hiphopskallar , För det är just icke-hip hopares åsikt vi söker när vi ska diskutera hip hop?
At the gates of Eternity...
hahahaha !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Han är duktig på att battla om man lyssnar på denna
Han är duktig på att battla om man lyssnar på denna?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mr.Cool suger på att rappa men låten var rolig.
"våldsironin dog ut 1999, provokationshumor dog ut efter att lirarna i mbma lärde sig att rappa i takt och blev över 20." Jag hoppas du inser vilket fruktansvärt bisarrt påstående du gör efter kommatecknet i den där meningen
R-man Skrotum "The rapping rap-man" Rapp-Stierna. Utbildad Master of Ceromony (som resten av R.I.S) på Värnhems MC skola, inriktning Beefing och Gangster Rapping. Examenarbetet var dock ett 15 miljoner-stavigt rim på Brott och Straff som totalsågade Dostojevskis hela karriär och samtliga verk.
alltså.. töntnörden. fail som vanligt.
go suck a lemon socials. in å trolla dig i nån annan tråd. våldsironin lever väl kvar förresten? mer i battle kanske, men vadå jag hör fortfarande lite nasty rader som jag gillar.
Ridå
Alltså, det här är inte "ploj och skoj rapp" eller vad ni nu vill kalla det, sånt är ointelligent. Det här är intelligent ointelligens. För övrigt har alla "ladies" jag sett lyssna på den här diggat den, headbangat och frågat varför folk är korkade och inte fattar grejen på youtubekommentarer.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Alltså fattar ni som säger troll ens vad det betyder? Mr.Cool är ett troll!
ämde ja, precis "the ladies", "baby mommas" eller "tricks and hoes" som dom även kallas i dessa sammanhang
töntnörden ÄR ett troll. men pluspoäng för att han citerar johnny tightlips.
Vet inte om jag skulle kalla spakur "ett troll", hans näsborrar liknar en orch lite mer
man måste skilja på spakur och töntnörden har han lärt mig.
helt rätt. helt okej uttalande. men sluta va offtopic nu. är mr cool buskis eller är han svensk provokationshumors räddning? jag tycker han är lite av båda två, det är det jag gillar med honom.
Ridå
eller det är därför jag tycker han är helt okej ska jag säga.
Ridå
lyssnade bara lite snabbt, men tyckte inte den var så rolig faktiskt, vilket hade behövts eftersom låten är rätt kass. Tror han har tappat det lite mr cool, inte riktigt lika jättedålig/superbra som han var med t.ex. "grattis på studenten" eller "ente bög"
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Man kan skönja en liten decline sedan Prinzen och övriga gled isär, eller vad man ska kalla det. Det är fortfarande bättre än det mesta annat, men det blir svårt när man har några av 2000-talets tyngsta svenska hiphop-plattor att leva upp till och förknippas med.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Sämst låt, patetisk rappare, poänglös sång och proffsig men helt oinspirerad video.