I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Bigry Mac feat. Sam-E - Hör Ni Mig

Svensk Hiphop - Audio & Video

2011-05-31 16:56

[Audio] Bigry Mac feat. Sam-E - Hör Ni Mig

Angered's egna stolthet Bigry Mac droppar en efterlängtad singel-debut tillsammans med ingen mindre än Sam-E från Medina som även har producerat låten!
"Hör Ni Mig" är en given sommar-banger som talar ärligt om de samhällsproblem som förorterna utanför bl.a Göteborg tampas med..

En video kommer till låten inom kort!
Låten är inspelad i State Ave.

2011

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-06-03 14:41
Whoa?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-06-03 16:54
Fan vad sämst. Gör ingen video till den. Satsa på en annan låt..Lite uttjatad med hör ni mig det brinner i betongen osv. Sluta elda så brinner det inte. Det e inte polisen eller staten som sätter fyr.. O folk tror att staten skulle bry sig om det brinner i förorter..Bränn inte ner ert eget område utan bränn ner där det gör ont för staten/samhället..dvs i dem s.k trygga områden....Det e först då nått kommer börja hända ;)
Intresserad av att spela in. Hör av dig......
TBB The Big Bang

2011-06-03 22:12
Tycker det är rätt komiskt. När dom inte bryr sig så är det ett problem. När dom gör något åt saken och bryr sig så blir det "Hata aina, lämna oss ifred yaaao" Hur vill ni ha det egentligen?
 Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.

2011-06-04 17:05
det finns ju alltid en anledning varför aina försöker få tag på er haha. bryter man lagen får man skylla sig själv men bryter man inte lagen så hatar man inte aina så enkelt är det haha...
https://soundcloud.com/mendelsonbits

2011-06-04 17:49
Dom säger att det brinner i betongen, sluta elda då?
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2011-06-08 20:34
Wtf? Vadå, tror ni att dom håller på med massa olagliga saker och sedan hatar på aina? Det säger ju säg själv att det inte är så, hänger ni inte med i "samhällskriget"?
I'm out!