frågan är ju hur i helvete man kan ha missat roffe ruff !
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
frågan är ju hur i helvete man kan ha missat roffe ruff !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Grym platta, och ännu bättre hiphop-vår! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Monster!
shades on my eyes you can't tell I'm .....
Du gick verkligen ut med stil! Inte allt för längesen jag upptäckte roffes musik och allting bara klickade! Detta är sannerligen ett mästerverk! Loggar inte in allt för mycket, men detta måste uppmärksammas!!! Tack för allt roffe! Du gick verkligen ut i STIL!
För mig är den här skivan en helt egen nivå. Odödlig skiva diiiireeekt!
Den här skivan är så bra! Den är ännu mörkare än Ormar i gräset, och texterna verkar så ärliga, det här är något som inte finns i Sverige, och nu har han slutat. Jag ska spela sönder den här skivan i sommar.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Jag kan bara instämma i hyllningskören. Sjukt grym skiva Roffe!
Beställde skivan i måndags tror jag, hade hoppats att den skulle komma idag, men nej. Har bara lyssnat på några av låtarna på youtube, vill inte vänta längre damnit. Kan tillägga att jag har mycket höga förhoppningar! Av kommentarerna här så ser det bra ut :)
Allt har nåt positivt och negativt i sig som en atom
Hata på men jag tyckte hela skiten var värdelöst. Hur tråkigt som helst att lyssna på.
Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.
Hela skivan e galen. men lyssnade på monster. den va fet som fan i början sen börja nån idiot tjej förstöra låten? Bara jag som tycker de?
"Så Är Det (Ideologi)" reffen känns mycket Sedlighetsroteln - Bröd & Skådespel tycker jag iallafall, who's with me? ;)
Fröken Anderberg går rakt in i hjärtat.. Smärtan i rösten.. Musik ska handla om äkta känslor och det här känns verkligen äkta!
smo
Kan inte minnas sist jag brev så berörd av en artist. Det är så personligt att det nästan blir obehagligt ibland. Hur man inte kan älska detta är ett mysterium för mig...
Skivsamlare
2011-06-10 13:02
Någon som beställt skivan och fått den? Beställde 28e men inte fått något, och dom svarar inte på milen.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Vet någon om han ska ha någon avslutningsspelning? Eller är det slut för gott? Det här är första gången jag hoppas att en artist bara ljuger och dyker upp igen, men det känns ju inte så.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
han kan gott sluta med flaggan i topp så han blir någon mytomspunnen legend alla snackar om på te.x forum som detta om en 10 år
Jag har beställt skivan, beställde den precis vid lön har jag för mig. Inte heller fått den än, seeeegt. Hoppas fan att den kommer :/
Via Twitter: Ang #Roffe Ruff 'Barrabas' i fysisk form (CD) så hälsar Olofsson Management >> "Skivorna borde komma om en vecka.Vi försöker få loss dom från tryckeriet i Tyskland.Detta pga byråkrati trams.Det inte ligger i våra händer och att vi ber om ursäkt för dröjsmålet" #ROFFERUFF #Barrabas
Eskimåer fryser inte.
Aha tack för infon Rodah16! Bara jag får plattan så är jag nöjd, galet släpp!
har nån fått skivan eller ?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Inte jag iaf, beställde den 25 maj tror jag. Hoppas den är påväg och kommer snart!
Producent
2011-06-22 16:52
Anticimex kan ärligt vara den fetaste låten som gjorts i hiphopsverige. så jävla felfri på alla sätt.
Nu borde folk fått skivan, jag fick hem den i veckan. Den är bra, mycket bra inlevelse roffe. Fast jag trodde faktiskt den skulle vara ännu bättre :) Hur som helst är detta den svenska hip hopen jag gillar mest för tillfället. Göteborska är gött!
Allt har nåt positivt och negativt i sig som en atom
Skivsamlare
2011-07-15 12:42
Fick precis hem skivan, men ingen tshirt (????). F.ö. en av de bästa svenska hiphopskivorna någonsin enligt mig. Behövs verkligen pressas på wax!!
Jag köpte den men den kom aldrig efter 1 månads väntan för ett tag sen. finns de tröjor som går att beställa?
ja, wax..vem ska man tjata på? =)
Skivsamlare
2011-07-31 03:45
Vad knepigt jag fick inte min fast de stod tack för beställningen och allt sånt. sen såg jag att roffe t-shirten inte va så snygg som jag trodde. har för mig att den såg annorlunda ut förr.
eller fanns andra modeller.
Skivsamlare
2011-08-01 11:06
Det fanns andra förr. tror det finns 4 olika, jag har 3! Gota catch 'em all..
1 lyssning och man tröttnar Han va bra när han kom.... men nu låtar allt likadant å boring man tröttnade rätt fort helt enkelt. inga konstigheter alls