I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Kartellen - Gud Kallar

Svensk Hiphop - Audio & Video

2011-05-27 19:44

[Audio] Kartellen - Gud Kallar

Ny låt som släpptes igår, endast Sebbe som kör

Riktigt fet i mitt tycke

kartell martell programrebell

2011-05-27 20:49
TUNG TUNG SEBBE DIN RÖST DÖDAR OCH DU HAR ALLT FETA GREJJER BERÄTTA OM VERKLIGHETEN FORSÄTT MÖRDA PÅ BEAT FORSÄTT SPRIDA DIN SHIIT
LÅTEN BLEV AS FETT OCH MAN TAR TILL SIG VARJE WORD ON IT BLESS GAZREAL.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-05-28 19:20
jävligt fet faktiskt... Kartellen brukar inte falla mig i smaken men detta var tungt. fet big up till beatet också..
www.soundcloud.com/arionmusic
Hangaround

2011-05-30 16:05
Alldeles för lite uppmärksamhet på denna.
Sjukt fet ju.

BIG UP

2011-05-31 19:41
Shit. Var hittar jag denna? Kommande mixtape eller?

2011-07-12 01:35
Thanks Kid-b jag som stod för prodden
så fett göra en sån djup låt med Sebbe stax
djävligt tung hoppas på att alpis släpper
sin shiit snart me 2 tunga snubbar gazreal
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-07-12 18:10
tycker inte de låter bra alls

2011-07-12 18:30
fett beat och bra verser. stör mig att sebbe mumlar lite ibland bara..
hets, stress, fest!

2011-07-14 08:02
eric amarillo ger kritik. :)

om, sanningen ska fram.

Kartellen är överskattade. De flyter vågorna av tvåtusentalets snedvridna syn på respekt (rädsla). dessa grabbar dissar hiphop-rävar med argument som att de inte är gangsters. dessa grabbar är definitionen av töntar. Men! de gör en hel del bra musik. men att slicka uppåt oavsett vad dom släpper, ta inte i.. dom behöver inte luft i onödan.

Hela aproachen av hunger är rikstung, men när det övergår i filmfraser som går ut på att kn**la folk tills dom dör för att de sjunger om knark men inte knarkar, då stänger i varje fall jag av skiten..
det e bara att vända ryggen till o avlägsna sig..

2011-10-28 09:40
Den e Tung Själv Står jag för Beat Gammal
men tjockt Feeet Av Sebbe S piz Out Gaz