I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Kaggen & Motti (OrtenBoyz) ft. Toppen - Kapital

Svensk Hiphop - Audio & Video

Rappare

2011-04-18 22:32

[Audio] Kaggen & Motti (OrtenBoyz) ft. Toppen - Kapital

Här kommer en ny banger från Kaggen & Motti (OrtenBoyz) ft. Toppen - Kapital
OrtenBoyz består utav Stockholmsrapparna Kaggen, Motti & Hubler, dem kommer släppa en ny låt varje lördag tills att deras album är klart, så håll ögon och öron öppna!

DL Länk

http://www.speedyshare.com/files/28000915/Kaggen_Motti_OrtenBoyz_ft._Toppen_-_Kapital_2011_.mp3

Crawe Was Here

2011-04-19 17:17
Diggar detta. Toppens röst är super!
Facit crew!

2011-04-19 18:49
Denna låten var riktigt fet, alla verser o reffen var tönga. Detta diggar vi, big up!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2011-04-20 13:08
Bara jag som tycker att ortenboyz namnet e gay? Bra gjort i övrigt. Men något bättre namn är väl ändå inte så svårt att komma på.
 Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.
Rappare

2011-04-22 23:41
Toppen låter fan sjukt nice, blir bara bättre o bättre på att sjunga! Han är verkligen toppen här.

bra låt för övrigt, dock gillar ja inte riktigt Mottis röst, speciellt inte när han försöker rappa avslappnat. Kanske inte så mycket att göra där dock.
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!

2011-04-23 18:22
Aboow jag diggar denna låt

Peace från Ryd brushan

2011-04-24 15:11
Skäms grabbar, det här var riktigt fattigt.
all 'bout the bluntrap