[Audio] Newkid - Alexander Jr Ferrer album ute nu
http://open.spotify.com/album/7dxq2cb8ciTTgcYAsYLElB Årets bästa album !!! /NevamiZ
rippa bror
FUCK A BLOG DAWG CAUSE ONE DAY WE GON MEET
sluta hetsa och lägg upp ist när alla kan lyssna...
shiiet det är så crazy! fan vad peppat!
Så festar jag på till gränsen att jag ska spy, så breakar jag som helaa Rinkeby !
@Reyna: skaffa premium då!
Hade verkligen stora förhoppningar på det här albumet.
Redaktionschef
2011-04-13 19:28
Premium är överklass :). Bojkottar av princip. Gillade mixtapet. Hoppas albumet är - ännu - bättre.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Bra K ! :) lägg ut dom på FB oxå !
tråkigt med så få låtar.. men fett som fan överlag
hets, stress, fest!
minns mig som en människa är vansinnigt bra
hets, stress, fest!
Hela albumet är vansinnigt bra !
Battlerappare
2011-04-14 22:40
Ja gillade mixtapet som fan när det ploppade upp, får ta och lyssna igenom albumet men jag gissar att jag kommer gillart.
Sjukt grymt mixtape... !!!
Sjukt grymt mixtape... !!! Det är en skiva!
Riktigt jävla dåligt, alla låter håller hög klass, men vart är variationen? Du hade lika gärna kunnat göra 1 låt och släppa en singel. Förväntade mig mer...
Episk!
Så festar jag på till gränsen att jag ska spy, så breakar jag som helaa Rinkeby !
Alla låtar utom Baby? och Turbulens är jävligt feta tycker jag.
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
Satt å snabb skrev av några av låtarna ! Kan vara några stavfel och liknande.. skit i dom ! ;)STADIUM STATUS Glömmer aldrig bort när dom sa Alex har ingen framtid Svär han kommer var på detta sättet föralltid Varje gång nån talade jag svarade kaxigt Baxning 16 ,Då rullade lax in Skolan bokade möte för att se min utveckling Månader har gått , å vi ser ingen förändring Mamma bröt ihop Men ja va inte lika känslig Skolan var ba aldrig min grej And thats it Men ja ba tugga tugga Plugget ba tugga Unga såg ej upp till dom vuxna Tuffa bakom skolan vi puffa KUSHA Så drog vitt å vi rusha Letade spänning Shit när vi alltid lyckades hålla det hemligt Finns saker dom kom på Men tänk om dom visste om alla saker vi hållt på med Jag minns när min pappa sa: gör dina läxor å sluta slösa din tid! För Du kommer ändå aldrig någonsin bli någonting inom musik, å ja svär att de där va det ögonblicket då ja visste ! JAG litar på ingen utom mig själv ! Tog deras gnäll sa fuck it å ba PUSHA !!! Jag vet att jag kunde vart bättre Kunde vart ambitiös vid skolbänken Kunde varit mindre stolt å hållt käften Men aldrig skulle jag kunna vara som resten i släkten Sanning, jag har aldrig känt att jag riktigt platsat Samma kött och blod ingenting annat matchar Varför måste jag va precis som alla andra Fuck that shit ! När dom gav mig hat ja ba pusha! Lyssnade inte på va dom sa ja ba pusha Försökte förklara , för man ville ba bli förstådd Den enda som fattar är min mode å min brosha Gick i hans fotspår å trodde redan jag var stor då men det visade sig med åren Tänk om dom visste om alla saker vi hållt på med! Pusha !!!! Stadium status !!! Baby? Äre lugnt om jag kallar dig baby? Äre lugnt om jag kallar dig baby? för alla dessa namn gör mig crazy, om du har nånting emot de så säg de, så are lugnt om ja kallar dig baby ? Säg mig, are allright , baby du va as nice inte fucking allright, riktig typ av mig guzz minns du inte mig brush …….. crazy ,,, ha varann på facebook ja ba , whats happening. silken moods are hon ba kolla på mig, fråga, vet du vem ja är man, ja ba, klart ja vet de, å tänkte för mig själv, fuck va äre nu hon heter? så ja ba Äre lugnt om jag kallar dig baby? Äre lugnt om jag kallar dig baby? för alla dessa namn gör mig crazy, om duhar nånting emot de så säg de, så are lugnt om ja kallar dig baby ? are okay, nu finns de ingen chans att jag glömmer dig no way! hon fatta moden, håller den till ?clouden? frågar henne , röker du, för baby du är smokeeeeyyy yeah baam, hoppas, vi all godo häng me å ta en klunk , så vi kan ta de från början hon ba okay,sträckte fram sin hand sen e de helt svart ah fuck blackout mode, helt bäcksvart trodde de va svenk, nä ja tro de va nå spansk vilken dudes ..???? Fuck it, så typiskt mig, nu står ja där som ett ass å frågar Äre lugnt om jag kallar dig baby? Äre lugnt om jag kallar dig baby? för alla dessa namn gör mig crazy, om duhar nånting emot de så säg de, så are lugnt om ja caller dig baby ? svettig, svettig stämning men tro mig, jag menade aldrig något illa ja va drunk, å de va as mörkt ähh, de ä bäst om ba sanningen kommer fram förstå mig, de här ä så mig, jag kommer helt enkelt aldrig vara bra på de där me naaaaaaaaaaaaamn så säg mig Äre lugnt om jag kallar dig baby? Äre lugnt om jag kallar dig baby? för alla dessa namn gör mig crazy, om duhar nånting emot de så säg de, så are lugnt om ja kallar dig baby ?
Uddevalla Uddevalla stad Krossat glas och kullerstenar , redan trött men klunkar mera Klockan är ba ett men huvudet dunkar redan Å mina ögon var vitare för en hundring sedan Månen lyser klart på natten Å speglar av vid ?bävåns? vatten För smutsigt vatten speglar oxå Å ingenting kommer nånsin kunna dela oss två förevigt oss två När vi var unga När alla andra satt i klassrummet bredvid å antecknade Vred jag och min polare om kranen till brand släckaren Å kuta ifrån, medans vattnet sprutade på Å snart va vattnet typ en decimeter djupt vid mitt skåp Översvämmade första planen å oss fick dom aldrig tag Hos polisen på förhör men du va alltid så lojal Ja ser fram emot att träffas på stan, när vi har bil fru å barn så jag kan fråga dig en sak Minns du hur vi tyckte att hela världen var mot oss men fuck it, de va du å ja mot världen när vi var unga När vi var unga…. När vi var unga var de annorlunda, vi slogs för varann som om våra hjärtan var lite större när vi var unga Vi var bara 14 när en polare baxade bilnycklarna till hans mammas sprillans nya bil Shit. De va som vi va, så skulle vi såklart dra den på en spinn Luvorna på, å vi va 4 dudes som hoppade in Han sa: De e lugnt , Jag ha kört förut, å litatade blint de kändes tryggt, vi pumpa Dre och Pac å allting gick fint, Tills vi fick kärringstopp i ??????Backen En fil, så ingen av bilarna bakom oss kunde köra förbi Men tänkte, åker vi dit så åker vi dit som ett team Lojalitet och tillit som bara existera när vi va unga När vi var unga…. När vi var unga var de annorlunda, vi slogs för varann som om våra hjärtan var lite större när vi var unga Allright, de handlar om cash, de handlar om karriär de handlar om vad du i längden kan få ut av de här handlar mer och mer om svek, mindre om lojalitet å du kan säga va du vill men men både du å ja vet att allting handlar om cash de handlar om karriär de handlar om vad du i längden kan få ut av de här handlar mer och mer om svek, mindre om lojalitet men varför kan de inte bara vara lite mer som när vi var unga Jag gråter bara i regnet Lät hon in, lät hon ta lät mig tro, vad hon än sa jag lät de gå, sväva på moln tills hon slet mig i stycken, spotta på mina sår Men ser det ut som om jag sörjer dig, mer som att jag höjer dig för jag kommer aldrig låta dig se mig svag jag gråter ba i regnet super stolt, hon vill veta vad jag tänker baby om det ändå var så enkelt varför vill du stå me mig i regnet i regnet i regnet i regnet varför vill du riva ner mitt stängsel, baby jag vet ändå vad som händer så jag gråter ba i regnet gav hon allt, allt ja kan ge ville ha mer, de e så dom e ensam e stark, de e som ja blev litar inte på någon å allt e hennes fel men ser de ut som om ja lackar , nej mer som om ja tackar dig för jag kommer aldrig mer behöva vara svag jag gråter ba i regnet super stolt, hon vill veta vad jag tänker baby om det ändå var så enkelt varför vill du stå me mig i regnet i regnet i regnet i regnet varför vill du riva ner mitt stängsel, baby jag vet ändå vad som händer så jag gråter ba i regnet
Alla låtar låter likadant?
Alla låtar låter likadant? håller med, hade dock kunnat va fett att höra han i en refräng på nån låt dock
But they don't give a fuck, cuz they're street struck!
Ison & Fille - Lever så här ft. Newkid !