[Video] Kaggen&Motti feat Toppen - Ah Föfan (2011) Prod. Kaggen Kaggen&Motti feat Toppen - Ah Föfan (2011) Prod. KaggenNy låt från 2011! (10april) Inspelad hos The Larsson Studios Beat av KaggenToppenDet känns som hela världen är min (Yeah!)Fast jag inte äger nånting (Yeah!)Jag har varken cash eller blingFöfan - Ah föfan - säg ah föfanMotti vers1.Har inga pengar på min bank manvanlig svenne, ingen gangsterfinns massa becknare i trakten som kränger för kontantermen jag ägnar mig åt rappen iställer för nå hustle!eller fuck it! Jag måste fixa cashut och "get that motherfucking money in the bank"kommer aldrig bli nån miljonärmen alltid generera cash som en buisness maningen buisness class, ingen status av valörjag glider runt i mina trasiga conversejag lägger benen på ryggen och växlar taktinte tid för någon lek, måste fixa pengar snabbtvill inte sitta i nån cell inatt (nä)men inte heller leva livet nedstämd och pank (pank)kan inte mycket, men har lärt mig attgöra fem till femton lax till femtio pappToppenDet känns som hela världen är min (Yeah!)Fast jag inte äger nånting (Yeah!)Jag har varken cash eller blingFöfan - Ah föfan - säg ah föfanKaggen vers2.Diggelo diggiley alla tittar på mig när jag går i mina smutsiga skooorMen allihop diggar mig alla gillar min grej ni tänker att "den dära snubben är coool"Jag blir - så trött på att aldrig ha kontanteringenting på banken eller i madrassenHar inget undansparat - jag är så fattig brorSå fuck en tunnelbana - Jag tar mig fram till fotsså se till att tjäna pengar snabbtvare sig du jobbar vitt eller säljer knarkHussla! Knega! o socialbidraggör vad du kan! Hyran ska vara betald idag- Men du har inge cash på ditt kort (nej)du vill ha flis och vill tjäna dom fort (ey)Så du blir en rånare på frifotRobbar 7eleven o tvingar till dig kassan under knivhotToppen refräng x2Det känns som hela världen är min (Yeah!)Fast jag inte äger nånting (Yeah!)Jag har varken cash eller blingFöfan - Ah föfan - säg ah föfanMbzio toastarTvåtusenelva jao! YEAH!Vi husslar i orten. YEAH!Kaggen & Motti du vetToppen ocksåMbizo som presenterar, hela smutsiga södern klicken är tillbaka i din ort!Tvåtusen elva, tack så mycket!Smutsig livesession i the larssons studio!Digg it! /Kaggen & Motti!