[Video] Kaggen&Motti feat Toppen - Ah Föfan (2011) Prod. Kaggen
Kaggen&Motti feat Toppen - Ah Föfan (2011) Prod. Kaggen Ny låt från 2011! (10april) Inspelad hos The Larsson Studios Beat av Kaggen Toppen Det känns som hela världen är min (Yeah!) Fast jag inte äger nånting (Yeah!) Jag har varken cash eller bling Föfan - Ah föfan - säg ah föfan Motti vers1. Har inga pengar på min bank man vanlig svenne, ingen gangster finns massa becknare i trakten som kränger för kontanter men jag ägnar mig åt rappen iställer för nå hustle! eller fuck it! Jag måste fixa cash ut och "get that motherfucking money in the bank" kommer aldrig bli nån miljonär men alltid generera cash som en buisness man ingen buisness class, ingen status av valör jag glider runt i mina trasiga converse jag lägger benen på ryggen och växlar takt inte tid för någon lek, måste fixa pengar snabbt vill inte sitta i nån cell inatt (nä) men inte heller leva livet nedstämd och pank (pank) kan inte mycket, men har lärt mig att göra fem till femton lax till femtio papp Toppen Det känns som hela världen är min (Yeah!) Fast jag inte äger nånting (Yeah!) Jag har varken cash eller bling Föfan - Ah föfan - säg ah föfan Kaggen vers2. Diggelo diggiley alla tittar på mig när jag går i mina smutsiga skooor Men allihop diggar mig alla gillar min grej ni tänker att "den dära snubben är coool" Jag blir - så trött på att aldrig ha kontanter ingenting på banken eller i madrassen Har inget undansparat - jag är så fattig bror Så fuck en tunnelbana - Jag tar mig fram till fots så se till att tjäna pengar snabbt vare sig du jobbar vitt eller säljer knark Hussla! Knega! o socialbidrag gör vad du kan! Hyran ska vara betald idag - Men du har inge cash på ditt kort (nej) du vill ha flis och vill tjäna dom fort (ey) Så du blir en rånare på frifot Robbar 7eleven o tvingar till dig kassan under knivhot Toppen refräng x2 Det känns som hela världen är min (Yeah!) Fast jag inte äger nånting (Yeah!) Jag har varken cash eller bling Föfan - Ah föfan - säg ah föfan Mbzio toastar Tvåtusenelva jao! YEAH! Vi husslar i orten. YEAH! Kaggen & Motti du vet Toppen också Mbizo som presenterar, hela smutsiga södern klicken är tillbaka i din ort! Tvåtusen elva, tack så mycket!Smutsig livesession i the larssons studio! Digg it! /Kaggen & Motti!