I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Houman Sebghati - Alkemisten

Svensk Hiphop - Audio & Video

2011-03-21 13:24

[Video] Houman Sebghati - Alkemisten

http://www.houman.nu

2011-03-21 17:11
Fan va bortskämd man blivit med musikvideos med bra kvalité. För den här är ju inte direkt dålig. Om den hade visats på ZTV 99. Känns rätt billig. Låten hade jag inte hört förut och lär inte lyssna på den igen. Rätt fattig överlag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-03-21 20:40
Videon hade varit mycket niceare om ni hade kört med själva alkemist-temat hela vägen ut, typ Cypress Hill - Illusions vibe. Nu känns det som att ni hade en idé men inte tillräckligt med klipp så ni la in massa onödigt.
Låten va helt ok. Ibland kändes rappen riktigt nice, som poesi men sen ibland bara som gammal halvdan svensk rap från sent 90-tal typ.
Bra vibe i beatet, jag gillar speciellt när det byts upp och bryggan kommer, då blir rappen riktigt nice också, när det bygger upp till "Vem annars kan jag va än Alkemisten".
Bättre än mycket svenskt men inte hela vägen för mig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-03-24 00:33
Vem annan kan jag vaaa än Alkemisten?
Vem annan kan jag vaaa.. Kanske Dizaster
haha endå rätt så lik bara ge honom en keps

Detta var dåligt
Intresserad av att spela in. Hör av dig......
TBB The Big Bang
Graffare

2011-03-24 02:30
@Panshow, dum eller? Detta är tungt som fan, DU däremot är sämst.

Kan satsa pengar på att du inte ens visste vem Diz var innan han battla i Sverige.

Houman Sebghati är en av sveriges bästa rappare, så du får gärna förklara vad som är dåligt.
-

2011-03-24 15:22
Tizm du behöver inte satsa pengar, lika bra ge mig cashen frivilligt.
SNälla käften med daj, vaddå sveriges bästa. mår du bra? tråkig som fan e han. för folk i depression kanske e han bäst i sverige.

Ps. Jag e King. Sveriges bästa, shiitt asså som tjejer får orgasm av min röst haha och så e jag mest äkta, mest hatade o mest älskade. När hörde du nåt senast från mig? material som är minst mellan 2-8 år gammal.

Ha e bra dag du med ;)
Intresserad av att spela in. Hör av dig......
TBB The Big Bang
Graffare

2011-03-25 16:31
@Panshow, såg att du var dansk. Skitsamma då, orkar inte lägga ner tid på någon som inte kommer fatta.

Tackar tackar, trevlig helg.
-

2011-03-27 03:10
sebghati e bland dom bästa rappARNA I SVERIGE ..E SÅ JÄVLA NICE ATT HÖRA PÅ EN INTELLIGENT RAPPARE SOM HAR LITE TANKE OCH ALLMÄNBILLDNING BAKOM SIG--INGET JÄVLA FÖRORTSNACK SOM SNACKAR SPLIFFS O PISTOLER I VARANNAN LÅT..DET RAPPEN KANSKE FUNKAR PÅ IQ BEFRIADE 14 ÅRINGAR..MEN KNAPPAST PÅ EN HIP HOP ÄSKARE MED ALLMÄNBILLDNIG O VÄRDERINGAR...DET BEHOVET KAN BAR H.SEBGHATI TILLFRESDSTLLA PÅ DEN SVENSKA HIP HOP SCENEN..

2011-03-29 13:54
låten va riktigt fet o måste säga att ja förstår mycket mer av låten efter jag kollat på houmans föreläsning. otroligt intressant fick en helt annan bild av dig än den ja växt up av när du körde me magro hadde den plattan redan -98 tror ja tyckte redan då att du hadde jävligt smartaå eftertänksamma rim.

big upp houman!
 TungGungClick.se Youtube.com/TungGungTV

2011-03-30 15:38
"jag gör guld utav kaos och skrotar alla ismer,
vem annan kan jag vara, än alkemisten"

så jävla obehaglig låt, på ett positivt sätt.
 Påminnelse: Rap är musik.