I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] PH3 - Osynlig

Svensk Hiphop - Audio & Video

2011-03-20 10:44

[Video] PH3 - Osynlig

Från Whoa-bloggen:

När Profilen och Eye N'I i höstas släppte plattan PH3 löser ett fall så ledde det till en Grammis-nominering, P3 Guld-nominering och en Manifest-nominering för bästa hiphop. Nu följer gruppen upp den förra singeln Jag trodde jag var han med en ny singel som har fått namnet Osynlig. Videon till låten är inspelad i Stockholm och Los Angeles och den är regisserad av Elinor Aldal och Anna Sofia Mörck

Trassla inte till saken genom att komma dragande med fakta.

2011-03-20 13:05
Bra på riktigt.. Innovatörer!
- ö bangashira!
Producent

2011-03-20 13:21
Bra bra bra!
Redaktionschef

2011-03-20 13:25
Innovatörer är ett bra ord. Känns originellt detta.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2011-03-21 09:55
Första tanken som kom upp när jag såg videon var, Varför fan släpper man en video till den här låten? Alltså med all respekt till båda, men det här är lika fattigt kreativt som kidsen som spelar in sina första låtar i skolans ruttna studio. Profilen och Eye N I har visserligen aldrig varit några anmärkningsvärda MCs precis, men fan det här tar priset. Jag blir personligen arg på folk som släpper sånt här skit och förväntar sig bra respons, iaf från etablerade personligheter, visst så handlar allt om smak, det är relativt men lite krav får jag ha och lite kritik får ni tåla. Uselt!

Och ni andra vadå innovatörer? Bara för Eye N I flowar off beat och för att Profilen lägger en så himmla bra refräng som går: Just nu är jag osynlig, om och om igen med en fattig hihat som slår i bakgrunden?

som Ed Lover hade sagt, C'mon Son, getthafuckouttaherewiththatbullshit!
"Hiphop är som lösviktgodis, man plockar sina favoriter " <br>
Admin

2011-03-21 10:35
Rebel-Ape: Tycker du verkligen att det här är såååå dåligt?

Jag tyckte videon var välproducerad och clean. Kanske att man kunde lekt lite mer på temat "osynlig".

Men jag tycker låten är grym även om det inte är en av de bästa låtarna från skivan. Profilen är ju en sjukt grym MC.

2011-03-21 11:56
mfs,

Ok jag kan erkkänna att jag kanske gick lite hårt frammåt. Och de fick faktiskt ta smällen för mångas liknande misstag, men det tar inte bort faktumet att låten var en väldigt dålig singel. Jag förstår fortfarande inte varför man väljer denna låt och gör en video till den? Vad är innovativt kan någon snälla förklara? Profilen är ingen dålig MC, Eye N I har jag alltid haft svårt för rent musikaliskt, men som personligheter har jag alltid gillat båda. Du vet det kommer mkt bra och dålig saker med hela internet sensationen och detta är på min minus lista, så som mkt annat skit som släpps idag. Jag gillade faktiskt "Telefon" låten och videon, rappen var väl inget att hänga i julgranen precis, men det fungerade till låten så som refrängen. Eye N I kommer ofta undan med sina offbeat rimm och det är väl ok, men ngn gång kmr ngn reagera, im the reaction. Bara för att folk kan promota saker via internet nu så betyder det itne att man ska sänka musikvärdet, så känner jag när jag lyssnade på låten.
"Hiphop är som lösviktgodis, man plockar sina favoriter " <br>

2011-03-21 12:54
Eye NÍ´s vers är riktigt bra
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Producent

2011-03-27 19:21
Fettbra, skön känsla.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2011-03-28 01:23
detta va mkt bra
i remember when originality was the key!!

2011-03-28 01:26
går emot strömmen, woooooho! gillade det inte.. tyvärr!
gör coola saker hela dagarna