mfs, Ok jag kan erkkänna att jag kanske gick lite hårt frammåt. Och de fick faktiskt ta smällen för mångas liknande misstag, men det tar inte bort faktumet att låten var en väldigt dålig singel. Jag förstår fortfarande inte varför man väljer denna låt och gör en video till den? Vad är innovativt kan någon snälla förklara? Profilen är ingen dålig MC, Eye N I har jag alltid haft svårt för rent musikaliskt, men som personligheter har jag alltid gillat båda. Du vet det kommer mkt bra och dålig saker med hela internet sensationen och detta är på min minus lista, så som mkt annat skit som släpps idag. Jag gillade faktiskt "Telefon" låten och videon, rappen var väl inget att hänga i julgranen precis, men det fungerade till låten så som refrängen. Eye N I kommer ofta undan med sina offbeat rimm och det är väl ok, men ngn gång kmr ngn reagera, im the reaction. Bara för att folk kan promota saker via internet nu så betyder det itne att man ska sänka musikvärdet, så känner jag när jag lyssnade på låten.
"Hiphop är som lösviktgodis, man plockar sina favoriter " <br>