[Audio] Dekan - Blickar tillbaks (med Sircuz) Med text En av de djupaste låtarna jag hört inom svensk hiphop. Ganska gammal låt från Dekan och Sircuz. För mer musik med dekan in på http://www.dekanmusik.seSIRCUZ:.. blickar tillbaks o vet att saker kommer ändra sig nuja jag står kvar men vet att någon dag så ses vi igenförsöker vara stark tills jag vet att den dagen är härDEKAN:jag skriver denna text i ditt rum för här ligger minnenkan faktiskt inte skriva vad jag känner innerst innedu flytta många timmar härifrån det är sjukt och vetamen brorsan kom ihåg detta tar inte slut på resanjag brukar leta efter svar i många timmarmen hädanefter kan jag bara finna tomhetjag kommer vara vilse i denna långa dimmanjag älskar dig men min kärlek saknar storleko det vi delade de minnen som vi skapadeallt som vi hatade tillsammans när vi pratadeo när vi startade en dröm men sedan vaknadedet kommer nog att hjälpa mig med att hantera saknadenallt var bra men världen ändra väderlekjag kommer hata den som tar över din lägenhetmen alla minnen kommer dränkas i en läskig sorgälskar dig o hoppas att du får det bra i helsingborgSIRCUZ:ja jag står kvar på samma plats vi kalla hemma förutblickar tillbaks o vet att saker kommer ändra sig nuja jag står kvar men vet att någon dag så ses vi igenförsöker vara stark tills jag vet att den dagen är härDEKAN:det kommer en tid då också vinnarna förlorarjag tänkte ta dig tillbaka till minnen där i skolanvarje gång jag hade lektion så kom du in o hälsa påmen bäst av allt va när vi båda hade svenska tvåvi hade ganska roligt o gjorde sjuka sakervi var så nyfikna tyckte det var bäst o provakommer att bli svårt och skriva alla dessa djupa raderinte bara det vi gick i samma klass i nästa skolasommaren är här men allting bytte mönsterdu börja jobba sedan var det jag som spela medvarje gång jag går till bussen kommer jag få se ditt fönsterdet kommer kännas sjukt men det får jag leva medallting känns sjukt o visst tar det ett tagjag kommer fälla tårar för de saker som varnär en sån sak händer då mår jag inte bradet påminner mig om den tiden då när jag var ett barn brorsanSIRCUZ:ja jag står kvar på samma plats vi kalla hemma förutblickar tillbaks o vet att saker kommer ändra sig nuja jag står kvar men vet att någon dag så ses vi igenförsöker vara stark tills jag vet att den dagen är härja jag står kvar på samma plats vi kalla hemma förutblickar tillbaks o vet att saker kommer ändra sig nuja jag står kvar men vet att någon dag så ses vi igenförsöker vara stark tills jag vet att den dagen är här x2