[Audio] Trendpickz - Återfall (The Kombakk)
Hallå alla små barn, fulla av förväntan inför julklappsöppnandet som väntar imorgon. Som de flesta av er fruktat ett längre tag har whoa.nu's populäraste hiphopgrupp Trendpickz precis droppat en ny tung platta. Skivan heter givetvis Återfall parentes The Kombakk slutparentes, och innehåller givetvis en massa tunga spår. Rappareisamverkan.se har inte funkat som den ska ett bra tag så vi har lagt upp skivan på två andra ställen istället (de flesta svenska rappare lägger upp sin skiva på ETT ENDA ställe, patetiskt).Trendpickz - Återfall (The Kombakk) på Megaupload Trendpickz - Återfall (The Kombakk) på en server Ladda ner och njut eller plågas Mvh, Armann och Hyper (matas med spyor, kul Deggan)
R-man Skrotum "The rapping rap-man" Rapp-Stierna. Utbildad Master of Ceromony (som resten av R.I.S) på Värnhems MC skola, inriktning Beefing och Gangster Rapping. Examenarbetet var dock ett 15 miljoner-stavigt rim på Brott och Straff som totalsågade Dostojevskis hela karriär och samtliga verk.
Åhå! Blir perfekt som bakgrundsmusik på släktmiddan imorrn. Snabb genomlyssning säger: fruktansvärt feta beats.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Årets julklapp 2010! Guess Who's Back och Hässleholmspimpen är mina 2 favoriter! God jul!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nice, tack så mycket! Var är alla hatarna? Känns nästan ensamt utan dom
R-man Skrotum "The rapping rap-man" Rapp-Stierna. Utbildad Master of Ceromony (som resten av R.I.S) på Värnhems MC skola, inriktning Beefing och Gangster Rapping. Examenarbetet var dock ett 15 miljoner-stavigt rim på Brott och Straff som totalsågade Dostojevskis hela karriär och samtliga verk.
Jävligt bra grejjor hörrni! Ska lyssna mer sen, blev lite hastigt men det låter skitbra.
Producent
2010-12-26 20:49
jag brukade ogilla det ni gjorde förr, men efter att ha sett er battla så har jag även börjat gilla musiken mer och mer. det här var tungt! tunga beats som fan.
Var är alla hatarna? Känns nästan ensamt utan dom Att langa upp några mp3or på nätet för gratis nedladdning och kalla det för en platta är din bästa metafor ever.
Duger det ? (;
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE
OsvenskTiger P27 Det är 13 spår med medföljande cover, vad kallar du det? Platta duger för mig :) Har lyssnat igenom den några gånger nu och FYFAN vad beatsen är feta! Ni är grymma boys.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nice där tigern! Svar: Förutom att det är nice att leka riktig skivutgivare så är Trendpickz - Återfall (The Kombakk) en registrerad produkt med UPC-kod och kommer hamna på både Itunes och Spotify. "Album" vore kanske korrektare benämning även om ordet platta numera funkar som synonym till det även i dessa sammanhang. Men hey, vi kallar det iallafall inte mixtape. För att citera min vän Hyper från just denna plattan - "Mixtapes är en ursäkt för dålig kvalitet".
PLUS som Tazty sa... Framsida OCH baksida.. YEAH
Ska ta och ladda ner efter jobbet, hoppas på underhållning, då det jag sett i battleväg är fett! Pz
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Svar: Förutom att det är nice att leka riktig skivutgivare så är Trendpickz - Återfall (The Kombakk) en registrerad produkt med UPC-kod och kommer hamna på både Itunes och Spotify. "Album" vore kanske korrektare benämning även om ordet platta numera funkar som synonym till det även i dessa sammanhang. Men hey, vi kallar det iallafall inte mixtape. För att citera min vän Hyper från just denna plattan - "Mixtapes är en ursäkt för dålig kvalitet". Bra svar tills du nämnde mixtapes som icke-mixade okassetter gjorda av def inte djs.
Så ska ska fortsätta att hata!
WWW.COULISSE.SE
HAha jag fattar inte ditt inlägg.. Måste vara den där osvenskan du pratar
HAha jag fattar inte ditt inlägg.. Måste vara den där osvenskan du pratar Då har du bevisat svart på vit att du totalt saknar behörighet i O-zones domarkretsar pga din oförmåga att tolka enkla meningar (=
Jag ville bara poängtera att mixtapes är kassetter gjorda av djs som innehåller ihopmixade låtar (och sen vänta tills ngn newschoolbög nappar på det betet).
WWW.COULISSE.SE
Producent
2010-12-28 16:03
okassetter, bästa ordet ever.
Jag reagerade på att dina inlägg brister i både grammatiken och i resonemangen. Men du får ursäkta, jag känner mig inte hundraprocentigt hemma med nivån på språkbruket i såna här internetforummiljöer. Jag tog upp mixtapes i ett sammanhang där folk kallar sina mp3-samlingar för det (oavsett om låtarna är crossfadade ihop eller inte) med anledning av att de själva inser att kvaliteten på låtarna inte håller tillräckligt hög klass för att kalla det album. Då är det irrelevant vad ordets korrekta innebörd gällande ihopmixning och utgivare är, för det var inte den innebörden jag syftade på.
HAha jag fattar inte ditt inlägg.. Måste vara den där isländskan du pratar
WWW.COULISSE.SE
HAHA rumpa
Mycket bra album. Jag har lyssnat på det i flera dagar i sträck i alla möjliga sammanhang. Nu väntar man bara på Keffats nya, sedan kan man dra sig tillbaka från hiphoplyssnande. Allt är gjort.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Vifta med cashen! Dansa som en kyckling!
Tack till alla er som digga! S-oteric: The Keffat Liv plattan kommer bli störd när den väl blir klar, hoppas du är mottaglig för mer musik från oss än bara den :D
Aa fan det låter lovande. 5 år har snart gått sedan man fick höra favortipedofilen blessa ett beat (med undantag av truckversen på Dubbel Trubbels Capre Demi). Det är en alldeles för lång tid.