Glömde nämna att om nån vill lägga nåt i mellanpartiet så holla . PeJs
Akin_O-Y P23 Så för att en artist inte gör sina egna beats, är det inget o ha, eller vad menar du? Hehe.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lyssna på stockholm i mitt hjärta på spotify.. sen säg att det är skämmigt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Satellites (September) : Nu är de bara Plura kvar!
Tror att jag slänger resten av tolkningar till Petter låtar nu.
Lill Babs - Så klart Thomas di leva - Min egen Kärleksaffär Christer Sandelin - Vinden har vänt:
Satellites tolkningen blev ju så jävla svängig! Fy fan vad han visar nya sidor i det här programmet alltså, helt underbart =)
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
jag vill knulla september.
Good luck with that.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
bara jag som blir septemberkåt?
Det blir nog alla snubbar tydligen :P
jag vill knulla september. Done that! :)
Haha skojar, men vill!
www.youtube.com/ajdiin91
"Det här är skämmigt" "Pinsamt" BULLSHIT!! Ni som uttrycker er som så att det här är pinsamt borde kravla er ut ur era små grott hål och börja uppskatta lite annat. Ni har fått nån "Sell-out" stämpel i pannan som gör att allt som visas på TV är skit. SKÄRPNING! Det här är fett, mycket nostalgi inblandat för min del. Mer sånt här vill jag.
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
btw...
Jag skulle...
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
Mhm :P
Btw,
Jag skulle...
Okay nu händer det grejjer! Kom igen nu, vem vågar posta ett kort på Di Leva ??
Gärna med en kort kjol! Fan, förbannade djävul. Han får banne mig ta och skaffa sig en kort-kort snart, trött på hans långa, blommiga ekipage.
Skivsamlare
2010-11-30 23:11
Jag hatar septembers version. Hur fan kan ni gilla den? Förstör en klassisk låt, blä.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Det är väl mest tolkningarna som Petter gör som man är ute efter att vilja höra. Men det är kul att se vad för kreativt de andra kan göra också, speciellt med Petter's låtar! Tyckte faktiskt inte att hon förstörde den alls, hon gjorde sin touch av det hela som programmet går ut på, och kommer vara en av få fjortisdängor man kommer kunna tåla runt om på fester/krogen =)
Skivsamlare
2010-11-30 23:53
Fast jag kommer inte kunna tåla skiten. Småfolket kommer tro att Petters låt är en cover, och att september gjorde det först. Usch.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Haha njeea det är nog lite att ta i. :P Däremot finns det säkert någon som inte hört originalet men lär nog snabbt bli tillrättavisad att Petter var först :P Får jag väl hoppas iaf.
Fulla för kärlekens skull (Plura) Tror inte att de över nu Whoa! De bara en avsnitt kvar! :D
Var inte detta det sista avsnittet ? Tyckte inte att någon av låtarna var speciellt bra igår, lite besviken på Petter's när jag hörde den... Men ska lyssna vidare på den när den kommer ut på spotify eller nåt. Kanske låter bättre inspelad i studio.
fbws: "Veckan börjar lida mot sitt slut och avslutas med en kräftskiva. Alla jobbar för fullt med att förbereda den och under dagen bjuder artisterna på sju duetter där varje person gör en av sina egna låtar med hjälp av en av de andra. Artisterna ser tillbaka på vistelsen och det blir en känslofylld avslutning för dem."Spoiler Petter & Plura ska uppträdda tillsammans nästa vecka!
My bad.... dom sa ju för fan det där i slutet av programmet :P Det är bra att man har minne.
Vilka artister vill ni se nästa säsong då? :)
Du gör min dag (med Plura) : Satellites (med September) Då va showen över yo! Nu väntar vi tills DVD kommer!
jaojao_ P20: Blir de säsong två så chansar jag att tv4 tar
Ken Ring eller
Dogge ! eller va tror ni?
Varit överfet om ken hade varit med.. men hellre Promoe :)
2 late 2 take it, 2 soon 2 leave it, 2 soon 2 love it and 2 soon 2 give it up
Blir de säsong två så chansar jag att tv4 tar Ken Ring eller Dogge! eller va tror ni? Lite osäker på om varken Ken eller Dogge pallar trycket för något som detta. Men å andra sidan, vem hade trott att Petter skulle leverera så bra som han gjort i detta program? Skulle vara roligt ändå att se någon av dom, hoppas det händer :)