I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Dapz - All in my head

Svensk Hiphop - Audio & Video

2010-09-27 13:21

[Audio] Dapz - All in my head

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-09-27 17:44
Men snälla lägg låtarna i vår hiphop så det blir HÖG KLASS i svensk hiphop.

Skit dålig mix, hör inte inte ett ord utan att anstränga mina öron till max.
RICH-ENT

2010-09-27 19:15

RICH-ENT
Men snälla lägg låtarna i vår hiphop så det blir HÖG KLASS i svensk hiphop.

Word!

Till låten, säger som föra freestyle låten. du måste höja micken.
Eller föresten, släng ingen låt omixat tills de är mixat och klart. ok?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-09-27 22:24
Jag tycker att du är riktigt bra! keep it up!

2010-09-28 10:01
Ja visst är han bra, men jämför han med dom etablerade rapparna, Tensta, Pato, json, Lazee Eboi, Maskinen så sjuker han genast ner till "vår hiphop"
jag vill inte trycka ner på folk för du är duktig men den kanske passar mer i vår hiphop?

Bless.

Producent

2010-09-28 14:05
Fan snackar ni om? Det har haller hogre kvalite an halften av allt i svensk hip hop - audio & video. Men da snackar vi inte ljudkvalite, kan halla med om att man inte borde lagga upp massa omixat material.

2010-09-28 23:50
Håller med onödigt av mig att lägga upp omixade grejer, men som sagt det var en freestyle. En nyare version kommer på Mixtapet.

2010-12-09 12:32
Sitter på ett par riktigt dyra monitorer och ärligtalat, så jävla dåligt är de ju inte! Skulle hälften av alla rappare på whoa ens hade detta in, skulle vi inte ha så mycket skit ut.
.
klart man kunde fixat till migen no doubt, men snälla, vår hiphop? med stanislav, gör rätt för dig Dapz, lägg inte upp bra material på detta stället.

Saknar Breaking scenens, ödmjukhet och när man proppsar alla oavsett skillz.

Ska bidra med en "så här skulle alla posta kommentar" : Okej de var omixat, men de var sjukt fett, riktigt sugen på att höra den mixade versionen! keep it up!

Joniz
Organism 12 Sveriges genom tidernas bästa rappare hade alltid haters i trådarna, så jag räknar inte med att alla älskar min skit heller.