I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
[Audio] Denise Lopez ft Lazee - Girls And Rock N Roll
Svensk Hiphop - Audio & Video
Tillbaka till forumet
Music-Of-Steel P37
2010-07-03 14:33
[Audio] Denise Lopez ft Lazee - Girls And Rock N Roll
Borttagen
2010-07-03 15:09
herregud, den här tjejen lät helt förskräckligt, samma med lazee! har dom pitchad up båda eller? bakgrundsmusiken var sååå dålig. hela låten var riktigt corny. suck, är det detta lazee gör med redOne camp? goodbye lazee isf
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Brackashu
2010-07-03 15:38
Bara jag eller låter bruden EXAKT som bruden i denna?
S-Media P40
2010-07-04 14:39
Riktigt värdelös låt förövrigt..
Entic P35
2010-07-04 15:36
från låt oss säga Top Notch till detta är en jääääääävligt lång väg, och hur fan kan det ha gått så utför? från att göra musik till att göra någon jävla upp pitchad verkligen skit dålig allt så att några uppsminkade tolvåringar med pushup sitter och skriker till på den lokala skolgården på helgerna. är det så det ska gå till? har inte hört något sen kanos hustler remix med lazee som är hörbart över huvudtaget. men jaja, han får väl göra hur han vill, jag tycker iaf att världen på alla sätt och vis går åt helvete och detta är bara ett jävligt bra exempel
But they don't give a fuck, cuz they're street struck!
Music-Of-Steel P37
2010-07-05 19:01
Entic
- Det finns ett par enstaka bra låtar på hans senaste mixtape
'First Class Five Stars - Season 2'
ramuz
Moderator
2010-07-07 01:25
Haha, inte så mycket hiphop. Men som den allätare jag är kan jag lyssna på den iallafall.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Jahmal P40
2010-07-08 20:40
hahaha
Ja'da!
JohnLemon
2010-07-09 12:49
jag gav det en chans och tvivlar på att han får många till. är inte alls kritisk till varken pop eller "ny musik", men det här saknar allt. han är i särklass en av sveriges bästa rappare, men också i särklass en av sveriges mest nerkörda. inser han inte själv?
http://www.johnlemon.se - varje dag
JohnLemon
2010-07-09 12:53
och uppträdandet ovan är så jävla tragiskt. inte roligt tragiskt utan bara deppigt.
http://www.johnlemon.se - varje dag
Konstigt P38
Producent
2010-07-09 14:10
varför måste allt läggas på tuben nu för tiden? eller är det inte en gratis låt? (ändå, allt läggs fan där)
Tillbaka till forumet