I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Lazee feat. Mohombi - Do It

Svensk Hiphop - Audio & Video

Redaktionschef

2010-06-24 12:28

[Video] Lazee feat. Mohombi - Do It

Från Whoa-bloggen:

Lazee är aktuell med en ny video, denna gång till låten Do It, producerad av superproducenten Red One. med sig har han även sångaren Mohombi. Något för klubben i sommar?

Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Toastare

2010-06-24 17:27
Även om jag inte är ett fan av denna typen av hiphop och kunde inte bry mig mindre om nån befinner sig on the dancefloor eller on a boat så är det ändå kul när det går bra för någon som Lazee, och denna låten är i alla fall bättre än alla jobbiga rock/rap låtar han gjort nu tidigare (om man bortser från killen som sjunger den trallvänliga oeeeoeeoeee-refrängen)
Jag skyller allt på Emma!
Toastare

2010-06-24 17:29
Kort, han är en entertainer.. och kul att han säkert kommer klättra på listor med denna och spelas i nått kommande The Hills avsnitt!
Jag skyller allt på Emma!

2010-06-24 23:34
Videon e väldigt lik KKV och Norlie videon med Lazee = ) schyssta puckar!
Så festar jag på till gränsen att jag ska spy, så breakar jag som helaa Rinkeby !

2010-06-25 02:51
videon tyckte jag höjde låten. fett!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-06-25 14:25
Ja som sagt, han är grym på det han gör även om jag personligen inte diggar stilen :)
Don't!

2010-06-27 16:15
Får ta och hålla med juiz, videon höjde låten..