I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Sean Banan - Skaka rumpan

Svensk Hiphop - Audio & Video

   

2010-05-31 15:38

[Video] Sean Banan - Skaka rumpan

Detta är inte en seriös hiphop-låt, Sean Banan har gjort denna i samband med att han blev signad på RAW Comedy, vet dock inte i vilket forum den ska ligga i så admins kan flytta om nödvändigt, tack!

25 åriga Sean Banan slog igenom stort i programmet ”Cirkus Möller” på TV4. I maj 2010 signades Sean till Raw Comedy och nu släpper sin första singel och årets sommarhit, ”Skaka rumpa”.

Sean Banan har som musikalisk bakgrund att skoja i kompisars studio på fyllan. Tidigare har Sean
studerat Rumpologi för att bli en Erektumkolog. Sean har annars en bakgrund som dansare i många år.

Sean Banan presenterar själv sitt alster:
”Mina damer på mina herrar, rumpor är lika med kurvor och kurvor är lika med kött. Kött är lika med makt, men makt är däremot INGENTING utan kontroll. Men oroa er inte mitt folk, Sean Banan är här för att lära er hur man behärskar den makt man besitter på bakdelen. Även att ni män ska uppskatta att mera kött, är mera kärlek!

En revolution i Sverige är på väg, och silikonet i Stureplan ska ut från tuttarna och alla munnar ska fyllas med cheeseburgare för att fylla ut alla rumpor. Viva La Anus Revolution. "Skaka Rumpa" ska bli den nya bibeln, i form utav en Rytmisk ljudbok!..”


Videon finner du här!



//Galagowear

(Inlägget ändrat av Oracle 2010-05-31 20:32:46)