[Video] AKI Feat Jacco - När Mörkret Faller
www.randomsidewalk.com http://twitter.com/basaricrs
Jacco featuring Aki... inte för att d spelar nån roll...
"... och hela alfabetet." labyrint är så jävla tunga. big up!
Battlerappare
2010-05-18 01:18
damn hooken e dope! gillar stilen på videon riktigt sweet
JoaquinRoyale
HAHAHA "gris" B-) Förövrigt ganska tråkig video, låten e grymt skön men grymt sönderlyssnad dock.. VÄNTAR PÅ MER LABYRINT-MATERIAL !!!!! Give us the shiiiiet, i got audio-munchies in a mothafucka
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
hehe föööör bra asså
www.barabazz.com
Haha gangsters :) Sveriges poliser är så hårda mot folket !
Stenhård video, grymt ju.
besviken på videon som fan efterssom man suttit och pumpat sönder denna i evigheter sjukt fet låt videon inte bra alls. coolt koncept på videon dock
Videon är gjord av en tjej som heter Olivia. Inget som vi planerat utan hon blev inspirerad av låten och gjorde videon o skicka till oss. Jag tycker den va fet och det är fett att hon gjort en video efter att hon ispirerats av låten.. mycket tungt! tack!
nytt material är på gång. Ny labyrintsingel i Juni "Kärleken?" och skiva i höst. tack för uppskattningen! Aki
Fett fett
http://www.myspace.com/quizze
Fan vad nice med ny singel och skiva ! Hoppas verkligen den släpps i höst också, orkar knappt vänta =)
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
videon var huuuuur fet som helst. låten med för den delen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vart får jag tag på låten?
Haha, det är sånt här som får rättsväsendet att göra våra liv ännu värre. Ger man sig in i leken får man leken tåla och är man dum nog att hetsa upp polisen för ingenting så ska man inte klaga sen när man sitter i arresten och fryser. Nice vibe på beatet iaf!
va?
Videon va ruskigt fet tkr ja . Låten e redan som många sagt nästan sönderspelad, tkr den här låten e lätt de fetaste ni gjort efter vår betong
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
Haha, det är sånt här som får rättsväsendet att göra våra liv ännu värre. Ger man sig in i leken får man leken tåla och är man dum nog att hetsa upp polisen för ingenting så ska man inte klaga sen när man sitter i arresten och fryser. Så jävla word. Knepigt att jaga sympati för att man blir jagad av snuten när man becknar, hetsar o allt vad det heter.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
den här låten toppar det mesta som har släppts den senaste tiden.. videon är jävligt bra gjort, men tyvärr tråkig men soft ide! ... till dom där uppe som kommenterat: lyssna på hela låten för helvete det är ju inte
fuck polisen för vi är rappare! dom har ju sanning i hela skiten..
berättar sanningen om varför folk vill bränna dom sen säger labyrint mycket som svenskar inte kan förstå helt enkelt, tror att ni skulle digga de mycket mer om ni förstod.. jag menar dom här två raderna där nere är bästa i hela låten (tycker jag), men tror inte det finns många som fattar den
när mörkret faller och det börjar bli kallt så blir gatorna haram de fucking gris överallt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
har for mig att jag horde den har pa myspace for lange sen, diggade inte alls da.. men nu diggar jag som fan, fet vibe! tror det ar ratt sant som ovanstande sager, att det nog ar svart att haja laten fullt ut om man inte varit dar sjalv.
tankefoda.wordpress.com 365citat.wordpress.com
Så bra scen där snuten släpper hunden på dem när dem står uppställda! Riktigt fet låt, diggar videon också!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
tyckte videon var fett najs! Hade inte hört låten innan så det var fett najs det med!
http://www.myspace.com/kpeemusic Martin Zamora - Skunk Fiction mixtape ute SNART! FET SKIT!
Pool / Sincedayone Vet inte hur det är för er del, men jag antar att ingen av er har gått på en promenad ute i orten med polare och så dyker det upp rastlösa snutar som tvingar er upp mot väggen och börjar rotar igenom fickorna utan någon anledning? huh, tänk inte ens tanken om att svara med att du skulle anmäla de isf för då åker du på en smäll och blir avvisad från platsen även bortkörd till andra sidan sthlm.. STORT UPP TILL LABYRINT!!
Tutilooooo
"... så ser jag skumma bilar med horunge civilare i" haha låter så jävla tungt på nått sätt.
Ignorance is venomous, and it murders the soul spreading like a virus running rampant, out of control.