I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Fronda - Hypernova

Svensk Hiphop - Audio & Video

2010-05-12 15:43

[Audio] Fronda - Hypernova

Ett för mig efterlängtat släpp finns nu uppe på http://www.fronda.se/ utvecklingen av hans musik är sjuk, det här påminner mycket om d6aa skiten, tvekade aldrig på att fronda skulle hitta tillbaka. Så in alla hatare/älskare och ladda ner skiten!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-05-12 15:59
inget som är särskilt bra enligt mig här..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-05-12 16:33
Funkar inte för mig, sidan verkar seg. Sista låten jag hörde var någon låt med Fronda och med någon eller några till. Var folk som skrev att han var tillbaks till D6aa och allt var så bra, men texten var urtrist och händelselös. Är det samma sak här?

2010-05-12 23:18
Det här påminner inte alls om D6aa ju?

2010-05-13 16:53
Det håller ju kvalite, Och texterna är bra.

Men man saknar din attityd methaforer och fronda beatsen !

2010-05-13 18:10
Helt ok, big up
JKIBMM

2010-05-14 01:20
Va? Nu förstår jag ingenting, vadå d6aa? Fan va besviken jag blev, inte likt nånstans ju :/ Helt ok låtar dock

2010-05-14 04:24
Har hört 3 av dom sedan ett halvår tillbaka, "bara" hade jag aldrig hört förut! Men förstår inte va kille snackar om där uppe, att han kan höra utveckling, dom här låtarna är ju säkert 2-3 år gammla :S

2010-05-14 08:28
För att förklara lite, jag jobbar inte och kommer inte jobba nå mer på material till mig. Så alla låtar jag lägger ut här är inspelade sen många år tillbaka, så det spelar ingen roll hur mycket ni önskar ett visst sound för det som är inspelat är inspelat och något nytt kommer inte.

från sidan

låten är väl helt okey
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.

2010-05-14 12:22
Jag vet att låtarna är 3år gammla då jag också hört snippsen sen förut, utveckling var kanske fel ordval jag menade att han "flyttat" ifrån disco sounded som han hade med "en stor stark" tillexempel.