[Audio] Doktor Död - Existensbekräftelse (2 låtar + update)
God eftermiddag!
Har megastrul med teknikbiten just nu, precis när jag hade velat sätta igång som mest. Teknikdjävulen slog alltså till - igen, and I'm pissed. Hursomhelst, försöker att lösa problemet så snart det bara går, och iochmed detta strul så kommer mitt kommande netplaysläpp att editeras en aning; den går bl.a annat från titeln "InstruMentalsjuk" till en fortfarande obestämd titel, + att min netplay slås ihop med rapartisten Prendels kommande netplay, det blir då en Schakephuloc-netplay av det hela. Vi siktar på att få den släppt i år, när i år vet vi inte, men den är hursomhelst på väg, och det ser faktiskt lovande ut av det vi kokat ihop hittils! :-)
Så, nu till vad jag har att bjuda på mer än det ovanstående; jag har slängt ihop två låtar som mer eller mindre inte riktigt var av den kvalité som jag ville uppnå, och istället för att det blir netplaymaterial så får ni det här och nu via min MySpace. Låten "KlickKlackPang" (tradionellt skryt) och låten "Den bästa i landet" (där jag rimmar på samma dubbelrim genom hela låten, är jag den förste på svenska?).
Tror nog att jag fick med allt, får lov att återkomma om jag missat något.
Lyssna på låtarna här: www.myspace.com/doktordod
Fridens liljor!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|