I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Rapstinens - Yde & Tobbe

Svensk Hiphop - Audio & Video

2010-04-29 02:17

[Video] Rapstinens - Yde & Tobbe

Från LJUDSTADEN.SE

Södertäljergruppen Yde & Tobbe, hade spelning i helgen. Efter spelningen drog boysen ut på en krogrunda. Under kvällen drabbades båda två konstigt nog av rapstinens, nästan som att det smittat av sig från den ena till den andra. Först ut var det Ydebrinkarn som inte kunde hålla rappen inne när dom var och klunkade mjöd. Senare på kvällen, efter att nattbussen anlänt till Södertälje så var även Tobbe tvungen att spotta ett par rader…

Rapstinens - Ydebrinkarn

Rapstinens - Tobbe

För att se vilka fler som hittills drabbas av rapstinens kan du kika här:

Folk som fått rapstinens

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2010-05-02 21:09
Haha , helt underbara klipp ju! Diggade verkligen.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Rappare

2010-05-02 23:03
Fett Yde's vers var dope som fan

2010-05-05 21:28
ramuz - TACK! :)

limp - Bara Ydes? ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-05-05 22:07
Finns det ingen som helst filter i svensk audio&video? Eller är det fritt fram för alla som kommer från sverige att lägga upp wacka förskrivna freestyles?

2010-05-05 23:00
Kul att ni diggar :D

ModernDrunkard: jag tror bestämt inte att det står att det är freestyles någonstans. så där tar du fel. jag vet med 100% säkerhet att det inte är freestyles utan just förskrivna verser från olika låtar... men tack för att du tog dig tid och kollade ;)

//Yde - mjöddrickare :D
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2010-05-06 16:55
Fett!
Jag är hiphop tills den dagen då jag mular

2010-05-09 01:12
Realisten - TACK!
Rappare

2010-05-09 17:44
Big up!!!
 Söker ständigt nytt folk att samarbeta med. Kolla min profil för låtar/videos jag gjort. Skicka ett PM.

2010-05-11 18:56
Armin - Thanks mayn! :)