I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Roffe Ruff - Inga gudar

Svensk Hiphop - Audio & Video

Producent

2010-04-09 12:11

[Audio] Roffe Ruff - Inga gudar

en riktigt bra låt från Roffe, konstigt att den inte legat uppe tidigare.

Har denna släppts som mp3?
Den finns inte med på någon utav skivorna i.af.

2010-04-09 12:30
En av mina absoluta favoritlåtar med Roffe. Den skulle ha varit med på en skiva vid namn "Ruffel & Båg", ett projekt som var planerat innan "Ormar i gräset" som jag förstått det. Jag har den i Mp3-format i bra ljudkvalité, antar att det är okej att jag lägger upp den?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2010-04-09 12:37
Måste hålla med dig, jag hörde låten första gången igår och den är top3 av Roffes låtar.

För att citera Roffe själv
"här får ni några té, som vanligt är det gratis"

Jag tror att det är okej att du lägger upp den.

2010-04-09 12:43
"Hej vänner!

Nu har Roffe äntligen släppt en låt från senaste plattan "Ruffel & Båg". "Inga Gudar" är producerad av Kapten Röd och finns nu för lyssning på Roffes MySpace. Om ett par dagar när pappersarbetet är avklarat kommer det förstås som vanligt gå att ladda ner den.

http://myspace.com/rofferuff

Trevlig lyssning!
"

- Anders Olofsson

Här är en länk till låten: Roffe Ruff - Inga Gudar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2010-04-09 12:45
Fantastiskt, tack som fan Mexi!

2010-04-09 12:46
Roffe har alltid släppt sin musik gratis, så jag antar att det bara är att säga till om du, Konstigt, eller någon annan letar efter några speciella låtar med karln då jag har i princip allt han någonsin har släppt.

2010-04-09 16:27
grym

2010-04-10 00:35
Riktigt fet låt!

Dock är de nån konstig fil i nerladdningslänken
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2010-04-10 02:15
Sellish jaa, .mp3 är ju ett utav dom ovanligaste formaten som finns här i datorvärlden. hoppas någon lyckas göra ett program som kan spela upp dessa filer snart!
FUCK A BLOG DAWG CAUSE ONE DAY WE GON MEET

2010-04-10 08:39
Mexiflexi P19

Kan du inte göra en torrent och slänga upp på tpb?
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
Admin

2010-04-10 10:39
Här finns alla hans låtar som inte är med på hans egna officiella solosläpp samlade i en zipfil: http://www.zshare.net/download/7236525910a6f30c

Låtlista:

Roffe Ruff - Mörda dom (Lady Louise dubplate) inte den vanliga låten.
Roffe Ruff - I Roffes Barndom
Roffe Ruff - Inga Gudar
Roffe Ruff - Ring mig
Roffe Ruff - Stanna hemma
Roffe Ruff - Ursäkta Selecta
Roffe Ruff - På Lokal med Hofmästarn
Roffe Ruff & Tommy Tip - Solen försvann
Roffe ruff och Hofmästarn - Majorna Poijk
Roffe Ruffe & Kapten Röd - Axxionpack Dubplate
Serengeti & Roffe Ruff - Vår bäste MC
Östblockarn` - Vad vet du? med Roffe Ruff
Öris & Ågren - 09 - Borgarblocket feat. Roffe Ruff (prod. Hofma¨starn)

By the way. Roffe Ruff = Topp 3 i Sverige just nu tillsammans med Anton Kristiansson och Stor.

2010-04-10 11:22
Uppskattas!
Hon checkar in mig från andra sidan baren.
Du checkar in dig och uppdaterar status raden.

2010-04-10 12:40
Sellish jaa, .mp3 är ju ett utav dom ovanligaste formaten som finns här i datorvärlden. hoppas någon lyckas göra ett program som kan spela upp dessa filer snart!

- Jag fick nån jävla Roffe Ruff - Inga gudar.mp3.part1, och de verka ju bara annorlunda
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Producent

2010-04-11 12:56
By the way. Roffe Ruff = Topp 3 i Sverige just nu tillsammans med Anton Kristiansson och Stor.

Dagens (Gårdagens) sanning! Roffe Ruff förtjänar så mycket mer.