Producent
2010-03-21 23:40
[Audio] Album: Ays'n'Beez - The Epidemic
Nu har jag (Blezz) och Affix fått upp vårt album och första släpp från Eastville - The Epidemic!Tanka direkt här! Ladda ner lyssna och njut, albumet kommer upp på bl.a. spotify och itunes inom ett par veckor och youtube som snabbtillgänglighet sålänge. Om några veckor kommer nästa släpp, ett mixtape med hela Eastville gänget! och kort därpå en 11spårs EP med mig och Robin Bankz!Eastville myspace Affix myspace Blezz myspace
BLEZZ BEATS Köp Ays'n'Beez - The Epidemic på kassett på
COULISSE
fy fan vad fett!
www.myspace.com/dressyourself www.myspace.com/chessurect
Pumpas i podden!
http://www.slagskottfilm.com/
lite mycket jänkarkomplex men man märker av skaparglädjen, trac 1 4 statsminister
Beatboxare
2010-03-22 10:43
Fet skit. Mycket feta beats. props!!
/KG BOOM
schjuuuuukt fett!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Riktigt bra !. Skön rap o tunga beats . Precis som det ska vara !
www.Myspace.com/Danilbeats
Producent
2010-03-24 14:00
phääätness! Fetaste svenska släppet i år. Rusty P represent!
myspace.com/kushforeal - Check it out!
Sov inte på detta. Jävligt fett alltså !
Producent
2010-03-26 15:32
Laddat upp ett par av låtarna på min myspace för latmaskarna!
Myspace
COULISSE
Rådiggar Dreams produktionen! Alltid fett med lite sjungande baskagge.
http://www.slagskottfilm.com/
Vibben är klockren! Dynamiken mellan rapparna är riktigt enastående. Det är sällan rappare känns sådär självklara som en duo. Kompletterar och förstärker varandra. Älskar rytmerna, dom är precis som dom ska va. Jag ska lyssna noggrannare sen.
Tare Lugnt Vol 4 och Dirty North är båda ute nu! www.thosedamn.se www.randombastards.com
academics sa det fan! feta grejer hoppas folk inte sover för mycket... EASTVILLE!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Reeespekt! Bra jobbat!
www.soundcloud.com/hybrismusik
Skivsamlare
2010-03-29 16:39
Riktigt jävla dunder fett!
http://soundcloud.com/majestictwelve Ask beavis i get nothing but head.
Producent
2010-03-29 23:16
tack för fina och välvalda ord! se till att tipsa vänner livspartner bjävar shunos post-ozone-kontakter och husdjur om din favoritlåt!
COULISSE
Producent
2010-03-31 16:15
very true! spons till limited edition vinylutgåva? :D
COULISSE
vinylen får ni ta itu själva med, däremot limiterade tapes kan jag tänka mig förhandla om :D
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE
abooooow sov inte på detta!!!
Producent
2010-04-02 19:11
Feeett, yup! Tunga beats och rhymes. Lite synd att engelska uttalet inte ar hundraprocentigt, forutom det ar allt on point!!! big ups
Producent
2010-04-03 15:13
osvensktiger låt oss förhandla vad sägs om ni tar 90% av intäkter? :D thats whatcha get from ya local swedes, vi ska vässa på det haha tack! ser fram emot the maxxxtape!
COULISSE
ska lyssna på EPn först, har inte hunnit än (= Har bara hört från seriösa källor att den är bra. Återkommer med förhandligsprotokolet inom kort (;
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE
Mad props!
Straight from the Suarn!
Flight 33 va ju helt insane:D
Producent
2010-04-07 22:38
tackaar mad props till er alla själva! haha fan va nice tigger lyssna nu gör det maila
[email protected] ! lets be driftig
COULISSE
Producent
2010-04-12 03:03
jag får väl uppa igen hoppas jag, finns det nån whoa recenset som vill göra recension på albumet kanske?
COULISSE
såå feeeeeeet den är skivan!! riktiga töntar whoa som inte vill släppa den här på sidan, upp med den NU på eran blogg så folk får chans o upptäcka detta!
Flinta: Lite sent kommenterat kanske. Men vad snackar du om? Vi har inte fått något mail på recensionsmailen. Det är inte så att vi gör recensioner när någon skriver i vår tråd. Dessutom är det inget vi håller koll på allihop heller.
Folk får gärna skicka pressmeddelanden till oss.
Personligen har jag prioriterat än att blogga om nyheter under 2010. Har fokuserat på annat här på Whoa med andra ord.
Skivan är förövrigt riktigt tung!!!
Spotify:
http://open.spotify.com/album/4fgJCZeAyc0dgPGNIYbAhk