I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Auduio] Ladda ner EP:n "Mitt Universum" gratis

Svensk Hiphop - Audio & Video

   

2010-03-15 15:14

[Auduio] Ladda ner EP:n "Mitt Universum" gratis

Nu finns Renio Poli`s EP "Mitt Universum" ute för fri nerladdning!

Saxat:
"Mitt universum tar med lyssnaren in till Renio’s värld. Han skriver om allt från vardagliga situationer till drömmar om framgång och vägen dit. Denna hip hop influerade pop EP är Renio’s första soloprojekt och man märker av Renio’s stabila musikaliska bakgrund då den är skriven, producerad och framförd av honom själv.

Det svåra men också det unika med denna EP är att kunna placera den i ett fack. Man märker tydligt av att Renio har sin grund inom hip hop då det kommer till produktionen, men han har lyckats använda sig av olika arbetssätt för att ”tweeka” musiken så att den sticker ut från mängden. När det kommer till vokalerna pendlar Renio mellan rap och sång. Genom att han har kombinerat dessa musikmetoder ihop med Renio stil har han lyckats skapa något alldeles särskilt."


Ladda ner EP:n här!



Du kan även lyssna på den på Spotify, eller köpa EP:n på Åhlens.se, bengans.se cdon.se eller iTunes.



(Inlägget ändrat av Oracle 2010-03-15 17:38:39)