[Video] GUBB - M.O.R.D ( enkelt videoklipp, smakprov)
Checka Gubb l attja med låten "M.O.R.D" från kommande plattan "PSALM :23:" ljudet som bild inte det bästa men what da fukk!!! (Inlägget ändrat av Oracle 2010-02-24 18:09:46)
GUBB - PSALM :23: (album) OBX - NÄR VÄRLDEN ÄR REDO (album) (FÖRBESTÄLL LIMITERADE FYSISKA UPPLAGAN AV DE BÅDE BOMBERNA IDAG!!! illizit Muzik på nätet snart uppe igen
PS:
PSALM :23: kommer droppas som ett
downloadalbum men kommer oxå att finnas en
limiterad fysisk upplaga . Genom att skicka oss ett mail till :
illizit@tele2. (så hamnar ni i vårt kund/fan mail register och få olika erbjudanden som billigare plattor,merch osv...Om ni vill delta i vårt
"street-team" meddela detta med och få fler förmånor.
Förbeställ GUBB - PSALM :23: idag. maila oss!) GUBB MYSPACE :
Länk till http://www.myspace.com/illizitmuzikceo
GUBB - PSALM :23: (album) OBX - NÄR VÄRLDEN ÄR REDO (album) (FÖRBESTÄLL LIMITERADE FYSISKA UPPLAGAN AV DE BÅDE BOMBERNA IDAG!!! illizit Muzik på nätet snart uppe igen
fett :)
http://www.myspace.com/akaamusik
Producent
2010-02-24 17:53
ska detta till plattan tycker jag nästan folk borde kasta pengarna på annat. det är ju ärligt inte bra detta. men visst, sen finns det väl andra som uppskattar detta. tjillevippen påre.
en gubbe som tror att han är 20år fortfarande.
Haha sjukt överskattad snubbe. Inte ens whoastandard
Alltid lika ball att höra vad dagens hip hop kids som lyssnat på rap nåra år tycker om ditten å datten...
Vänta till
PSALM:23: släpps och hata el älska skiten då ist...
låten i klippet ovan är förmodligen den mest lättsinniga tracken på hela albumet jag hört - som en kontrast el paus i för övrigt en väldigt mörk,djup och personlig platta.
AHNCLICK ....vafan har ålder med musik att göra? borde medföra respekt ist för dina idiotiska slutsatser om nån du ej ens träffat!
HATA MIG eller ÄLSKA MIG ! SÄG FAN BARA INTE ATT JAG ÄR OK (Gubbs egna ord)
OK skapar ingen debatt. inget intresse. Tråkit nog så har väl aldrig rap fansen bland de såkallde nätfolket diggat
Gubb för det mesta...Tur e ju då att webb fansen bara är en bråkdel av de som utan förutfattade meningar tar åt sig lyriker som
Gubb Att han lätt är den GBG rappare som utom tvivel genom åren både sålt mest skivor som rullat mest på TV av alla från Göteborg, visar bara bredden i
Gubbs fanbase ...
vet att många kommer digga skivan...myspace feedbacken är bra. hoppas ni som inte gilla klippet ger den sin chans ändå...
Checka in en av Gubbs galnaste verser här och säg sen att han e överskattad Peace
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Jag har tyckt om många av gubbs låtar men även tyckt illa om många av hans låtar. Aldrig varit någon övertung låt från honom så jag får faktiskt säga att han är okej. tillräckligt okej för att titta upp när något nytt kommer från honom, men detta är inget som ajg ser fram emot.
Tycker detta låter fett. Gubb är en fucking vet i det här gemet och ska ha all cred för sin grind och allt han gjort för svensk hiphop!
It´s all about Don W Miami!
Miami P30 Kan inte göra annat än o hålla med! Ska bli nice o få hem PSALM :23: sen!
Vad pinsamt.. Kanske dags att mogna lite. För ärligt talat, det ser bara ut och låter som en parodi..
Haha, Påminner sjukt mkt om MC Tim om ni sett hans webcambilder på nätet!¨' Gubb är sjukt grym och underskattad dock, Hundliv är sjukt fet skiva asså,
Jag har alltid diggat gubbs grejjer Keep it up maan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tycker det är skitfett. Gubb är en av dom tyngsta från gbg. Skillnad från andra städer. Så rappar folk från gbg med känsla. En helt annan nivå. Gbg äger sveriges rapscen just nu.
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
så extremt wack du e gubb lägg ner med vad än du gör
Monsta; Kan du inte länka till MC Tims cam videos? Hittar dom inte när jag söker på youtube =)
CIRKEN ÄR SLUTEN VOL.1 SLÄPPT!
hehe.... dåligt Fluddrad eller? =D
TIF ONE THIS IS FEELING
Ingenting för mig. Sen en sak till, ska du cama dig själv se till att inte ha den där förbannade jävla fucking snusen i käften =P
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
Älskar Göteborgs hiphopscen och kan tycka att Gubb gjort en å annan okej vers, men är tvungen att såga det här. Helt osmakligt och töntigt. Klingar bara illa. Tråkigt faktiskt.
http://www.johnlemon.se - varje dag
Beatet var fett iaf....vilken låt?
BAHA!
ingen fan av gubbs musik men mannen e ju strait up gangsta o DVD!. Chukkis: hahahaha fan va du e ond gubbe!
http://www.myspace.com/splitkeysbeats
Så jävla fett! 50/50 i Love som Hate, precis som man vill ha det... får börja kalla mig Götets 50öring el nåt kanske? till alla er som lägger in era patetiskt löjliga inlägg om: snusar i läppen, gubb e för gammal , du hajjar inte hur wack du är osv....vilka e de patetiska i denna tråd???? HA? tråden handlar om musik å inget annat pajjasar! ni måste ha jävla kul som tydligen sitter här på whoa varje dag i varenda tråd å letar efter saker att använda som påhopp på artister som ni inte diggar....fet garvis asså ! ni diggar inte GUBB ! helt OK ,men för fan håll er till tema i fråga .... bara så ni vet , ert "out of context" snack är bara bränsle/bensin/napalm till mitt hat som bara stärker mannen!!! el som mot den sk nya sv rapscenen som suger , förutom en handfull artister.Jag rappar inte längre för att jag vill , utan för att jag måste ...så ta skiten för vad det är: musik för att hålla min skalle i schack...jidrra gärna skit bakom skärmen men testa inte mitt humör på gatan . musik är musik , gata är gata!!! och där besvaras jidder i min värld inte med futtiga ord så skiten kan lätt gå snett å saker gå sönder... ! Tror du jag jiddrar!? PEACE till hela GBG och tack för era props!!!
GUBB - PSALM :23: Nya albumet UTE NU ! via whoa.nu el best den limiterade tryckta uppl direkt fr
[email protected]
Gubb de kvittar hur mycke hat du får du komemr alldrig att bli "känd" på grund av att folk tycker du e wack om du vill göra en jumpstart i karriären dissa någon kännd o se om han e tillräckligt du i huvet för att nämna dig i en låt hahahahahaHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHA inte ens de kommer hända
Big up till Gubb! Fett fett fett! Love it mannen! Kepp it up!!
www.KLUBBKOLL.se
Materialet kommer kanske bli fett, dock är det svårt att ta till sig något från en så dålig webbcamera osv.
Lyssna ChukkRukkuz ... Så här synar och tolkar illizit muzik, Gubb och alla våra hängivna anhängare till vårt click , de förutfattade tomma meningar,tankar och känslor nedkletade av en användare som till råga på allt känner att han måste poängtera sig och dela med sig till övriga folk medTVÅ olika inlägg i samma tråd och för det första är du så fel ute i dina tankar du kan vara ... Om du e så fukked up dum i skallen att GUBB gör det han gör för att som du säger "jumpstarta en ny karriär genom att dissa folk å whatever så har du inte hört mkt om GUBB. Nynase!!! För det andra så är inte GUBB ute efter att vara nån jävla award,grammis, p3 guld gala rappare .har aldrig varit... Detr fanns en tid innan dagens jävla piss industri som kallades musikbranschen. detta va 90-talet. Da Brigade var kända över större delarna av Europa och giggade me de allra största om du ej visste. GUBB,DA BRIGADE etc var 1a nordiska rapakt att få en sida i europeiska rap bibeln HIP HOP CONNECTION (vet ej om du va född då?) Da BOMB Magazine i USA gav NORTHERNLIGHTZ albumet 4,5 av 5 möjliga ... GUBB, BRIGADE har alltid vart underground men lirat över hela EUROPA killen. om GUBB hade varit ute efter att vara nån riksrappare så hade han dratt till sthlm i slutet av 90-talet.... Du vet inte ens vem du pratar om mannen! DU GILLAR INTE SKITEN HAN GÖR .FINE! Men du pissar upp på fel träd !